Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Er så redd jeg skal overdrive grøtmatingen på nurket mitt. Hu simpelt elsker grøt, men jeg er fortsatt ikke helt oppe i full porsjon. Gav henne grøt av 50 ml idag tidlig, og 70 ml ikveld. Enda vil hun ha mer. Hun får jo melk itillegg. Æsjen hennes er som vanlig, og hun har ikke gitt noe tegn til magevondt etc. Ikke lett å være ny som mor
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg syns også dette med porsjoner er litt vanskelig. For vi er oppe i full porsjon slik som det står på pakken, menjr er ikke ferdig å spise når han har spist opp det. Han klager ikke, for han får mm rett etterpå, menjeg vet at hadde han fått mer så hadde han spist mer. Men jeg tror ikke at de spiser mer enn de vil, eller gjør de det? Jeg har iallefall tenkt å la jr få mer og mer grøt,og så går jeg ut ifra at han sier neitakk til slutt.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Så lenge hun ikke har tegn på magevondt eller noe så er det jo greit. De gulper opp det som er til overs. Hos oss er en full porsjon mer enn det som står på pakken.
mams1979+2små Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Å ja.. kjenner til det.. Lurer også på om jeg kan gi mer enn en porsjon.. Han skriker etter mer.. Men får melk da, så han blir jo fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå