Gå til innhold

BIM treff i Trondheim??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurte på om det er noen her som er interessert i å møtes uti november? :-)

Skrevet

Hei!

Ja, jeg er absolutt interessert i å møtes! I neste uke er jeg 12 fullgåtte uker, så da er det liksom greit å dra på treff:) Vi kan jo lage en mai-gruppe. Jeg har sett på treffsidene at det fins en feb/mars/april-klubb, så neste blir vel da mai/juni/juli.

Håper flere er med!

Skrevet

jeg er med :)

og venninda mi som også skal ha i mai 07

Skrevet

Hei!

Jeg blir gjerne med på treff! Virker som det er mange hyggelige folk her inne så ett treff blir trivelig!

Skrevet

Ja, det hadde vært bra. Når/hvor? Mange koselige cafeer rundt omkring.-)Sikkert bra å finne en dato så snart som mulig..I natt kom forresten den første snøen her oppe på byåsen..sååå fint:-)

Skrevet

så bra det er interesse for det, hva med i uke 46, f eks onsdag 15 nov. er det for tidlig?

Haærlig med snø forresten, sitt å nyt synet!!!

Skrevet

15 november passer bra for meg..etter kl. 16 en gang!! Skal vi møtes på Drumedar/ Bare Blåbær..? Eller et annet sted på solsiden..?:-) Eller vil dokker spise?

Skrevet

solsiden er bra, rett ved jobben:) kan kansje være godt med noe å spise.. alt etter halv fem er ok for meg ihvertfall!! no bli det helge tur til rennebu for å besøke svigermor:) Go helg

Skrevet

15 .november høres fint ut:) Men kan vi ikke ta det på kvelden - så har vi som må legge små barn først muligheten til å være med? Jeg sitter også her og ser ut på snøen - fint! Litt våtere snø idag da, men...

Skrevet

Hei! Jeg har lyst aa moetes. Kjenner ingen som skal ha baby, saa det hadde vaert goey. Da er det 15 november dere planlegger. Jeg er for tiden i Australia, men er hjemme til den tid, saa jeg faar sjekke kalenderen min foer jeg er hjemme igjen. Men jeg er absolutt med om jeg ikke skal jobbe den dagen.

Skrevet

Vi kan godt ta det litt senere på dagen for min del..hva med 19-tiden? Skal vi ta det på Bare Blåbæ, Solsiden? Der har de både store og små retter og mulighet for bare å drikke noe for de som ønsker det:-)

Skrevet

Hvor gamle er egentlig folk her a?

Tror jeg føler meg litt liten...

Skrevet

kl sju passer for meg:)

ellers er jeg 30 år, men du Linnpiia jeg syns du kan komme uansett hvor gammel du er jeg, altid artig å treffe andre i samme situasjon:-)

Skrevet

Det passer for meg også. Blir moro å møte andre med mage som

vokser :-)

Skrevet

Hvis du ser på innleggene her så ser det ut som de fleste er født rund 71-78..

Skrevet

Kl 19 høres fint ut! Gleder meg:) Blir spennende å møte andre mai-mammaer! Jeg blir 12 uker på vei på torsdag og føler meg nesten som om det er jul eller bursdag snart! Tror vi må feire litt, da.

Skrevet

15 November kl 1900 passer for meg også. Hvor skal vi møtes?

Skrevet

Bare Blåbær på solsiden, kan bestille bord jeg. foreløbig så er vi 7 ser det ut som: mio 77, 71 varianten + ei venninne, vårbarn75, Theelma, maifugl 79 og Tyr 76. Noen glemt ell fler som vil være med? Haster vel ikke å bestille før uti slutten på neste uke

Skrevet

Fint hvis du kan orden med bord ja:-) hvordan kjenner vi hverandre igjen da? rosa sløyfer i håret..:-)he he..neida.

Skrevet

Jeg vil gjerne være med! Blir koslig å treffe andre i samme situasjon.

Skrevet

fint vi blir fler:)

ja hvordan skal vi kjenne igjen hverandre...? kanskje møtes på utsiden og satse på at det ikke er fler som har avtalt det samme, skulle tro at vi finner det ut da:-)

Skrevet

Hei tror kanskje jeg også blir med på treff! Ble oppfordra av søstra mi til å være med, hun sa at det var kjempelurt! Men lurer også på hvordan kjenner jeg dere andre igjen?

Skrevet

Jeg blir med, så sant jeg har penger til å komme meg innover....

Hehe, vi vi får ta på oss litt tettsittende klær så alle ser at vi har litt mage ;p

Skrevet

go kveld!!

Da ringer jeg å bestiller bord på Bareblåbær imorgen, etter mine beregninger blir vi 11 stk, det er jo bra!!!

Mio 77

71 variant + ei venninne

vårbarn75

Theelma

Maifugl 79

surf og surf venter maibaby

bansjuk 82

Linnpia

Meretsa

om noen føler seg glemt, si ifra:)

Jeg bestiller i navnet mitt så da blir det sikkert greit å finne hvor vi har bord, heter Eva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...