Gå til innhold

Desember: Forkjøla IGJEN

Anbefalte innlegg

Tredje gangen siden sommer renner snørret i ett hos Hans Marius. Virker som han har litt feber, og er grinete. Og i morgen skal vi ha bursdagsfeiring for storejenta som blir ni år. Vi prøvde å få flytta feiringa til lørdag, men jenta ble så lei seg, at vi får bare gjennomføre. Så snille svigermor skal hjelpe til, så uansett om Hans Marius er syk, så blir det bursdag.

Ååååå håper det går fort over denne gang, håper egentlig det er tenner som gjør det nå

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6829370-desember-forkj%C3%B8la-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei og nei, nå må disse basseluskene la Hans Marius være i fred, synes de ypper fæt på ham asså. Han er sikkelig uheldig.

Godt å høre du får hjelp i morgen da så jentungen får en koselig bursdagsfeiring. Håper hun får en heidundrendes dag.

Huffa meg,så kjedelig da!

Ja,dere har vist fått "alle" forkjølelsene dere :o(

Vi har bare hatt litt snørr,så jeg kan ikke si at vi har vært syke enda,

men det blir vel vår tur snart...

Grattis med største jenta i morgen da,håper dere alle,tross sykdom,

får en fin dag :o))))

God bedrings-klemz fra

Ja, vi får det meste. Men når vi var i barnehagen var alle ungene forkjøla, så ikke så rart denne gangen kanskje. De spiser jo på lekene alle sammen, så det smitter jo....

Han har ikke hatt feber, jeg trodde det i går. Men ikke feber i natt, og ikke nå. Han snørrer noe vanvittig, og hatt en turbulent natt, sukk. Fikk ca to timer søvn i natt, for han ville bare sove på brystet vårt. Så tett i nesa at han ikke ville spise. Men nå er han i full vigør, leker på gulvet nå. Så vi skal kose oss i dag, han blir sikkert i fyr og flamme når det kommer så mange jenter her i dag.

Takk for god bedrings ønsker

Jau, det er alltid noe:-) Blir nok mere nå som han har begynt i bhg..... Vi er tilbake med forferdelig hoste igjen:-( Han har jo hosta hele livet sitt nesten (siden RS-viruset), men nå er det verre enn på lenge. Hostet opp masse slim her om kvelden, svelgte det igjen og da spydde han! Isj...... Hoster sånn at han vekker seg selv og tror han er blitt sår i halsen av det også. Grrrr......skulle gjerne vært uten altså.

Vel, god bedring til dere. Og god bursdagsfeiring:-)

Ja, det er vel gjerne slik når en begynner i bhg.

Jobber i bhg selv og det der veit jeg alt om....hehe pleier få det jeg også, hver høst....

Håper det gir seg snart, og at storesøster har fått tonnevis av oppmerksomhet på dagen sin....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...