Gå til innhold

Therese85....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det på undersøkelsen på sykehuset?

Jeg har ikke sett at du har skrevet noe om det, og jeg blir litt bekymra...

Håper alt er bra, og at det bare er jeg som ikke har leita godt nok på sida her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Jeg skreiv et lite innlegg, men ikke alltid like lett å få øye på dem..

Ang. undersøkelsen: Det gikk kjempebra! Fikk en ekstra UL=) Å alt sto bra til med den lille! Selv om den ikke ville vise det søte ansiktet sitt så var det deilig å se den igjen=D Hehe den var litt sjenert..!

Hun kunne ikke finne noe galt, men sa at smertene kunne komme pga. strss.. Så hvis det fortsatte skulle jeg sykemelde meg helt eller halvt..

Takk for at du spurte=D

Hvor langt i svangerskapet har du kommet? å går det bra med deg?

Skrevet

Å, det var godt å høre at alt var bra! Heldig som fikk UL, det er så deilig å se den lille, blir liksom ekstra beroliget da! Tenkte at det kunne være stress ja, nå må du tenke på deg selv og prøve å ta det med ro!

Jeg er 22+5 idag, så rett over halvveis. Termin 25 februar. Jeg er i fantastisk form, stortrives med svangerskapet. Har fått bekkenløsning, men foreløpig er det absolutt til å leve med!

Hva med deg, hvor langt på vei er du?

Skrevet

Så bra at du er i fin form! Ingenting er bedre enn det=) Håper ikke bekkenløsningen din blir noe mer plagsom da!

Jeg er 19+5, og har termin 18 mars. Formen min er fin den! Foruten når jeg har litt smerter i magen, å så er jeg litt sliten for tida! Men skal ikke klage!

Jobber du like mye nå som før du blei gravid eller? Hvor skal du føde da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...