pupsy Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Min lille pode på 10 1/2 mnd har plutselig begynt å nekte å sove om dagen! Det er fryktelig slitsomt... Jeg legger ham i sengen til vanlig tid, men det er full alarm - og han nekter å sove. Kanskje han sovner til slutt men da er det bare en liten halv time også skal vi opp for å leke igjen. I dag har han sovet ca 40 min siden kl 0630 og nå har han lagt seg for kvelden. Det er iallefall bra at det ikke har blitt noe tull med kveldsrutinen! Er det noen som har opplevd det samme? Han er litt forkjølet for øyeblikket og holder på med tenner, så det kan nok være grunnen, men jeg skulle gjerne høre hva andre har å si!
lifa og Eline Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hei Nesten så jeg skuløle ha skrevet det selv, eneste er at her er snuppa kun 8,5 mnd. og det begynnte når hun var 7,5 mnd. Formidagsluren er lettest, den tar det på det verste 30 min. med graåt etterhvert før hun sovner. Sover ad i 30-60 min. Derimot ettermidagsduppen er håpløst. kan gråte opptil 1 time og fortsatt ikke vise tegn til å sove, hva gjør man???????? I dag har hun ikke sovet mer enn en gang noe som gjør at hun blir mektig trøtt 1,5 time før leggetid. Og sovner da gjerne ved kveldspuppen. Når det er natt soving går det stort sett knirkefritt. Har desverre ingen råd, men håper det går over snart det begynner å bli ganske slitsomt. Sovner i vogna hvis vi går tur, men ettremiddagsluren er midt oppe i middagen til oss voksne ¨å det blir litt dumt. Desuten liker jeg best at hun sovner av seg selv uten å bli "vugget" i søvn når hun ahr blitt så stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå