mie84 Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Når skal jeg begynne å pakke.. Og hva er det viktigste og ta med?
Vifikkiaugust Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Har pakka en del jeg allerede (har 45 dager igjen). Har tatt det litt å litt. Det var ei i går (tror jeg det var) som spurte om hva man bør ha med og du kan se hva hun fikk til svar.
Solsikkemor Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 jeg har pakka allerede:) det er lurt å ta med lepomade pga tørrelepper under fødselen.. (har jeg hørt) har også pakket ull amme innlegg, vill jo ikke ha brystbetennelse.. er 1.gangs så er litt usikker.. men det ligger noen lister på nett om hva som er lurt å ha med.. men om man mangler noe.. er det sikkert noen som gladlig kommer med det til deg:)
januar mamma 2011 Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har fått en liten liste av jm over hva som kan være greit å ha med: Svangerskapsjournal med blodprøvesvar, Toalettsaker / morgenkåpe / inne sko. Lette klær å gå i, gode sokker. lesestoff, fotoapparat, evt håndarbeid, leppepomade. Telefon eller telefonkort eller mynter til automat. Sokker, gjerne ull til babyen. Tips til far fra andre fedre: Ha skift liggende i bilen i tilfelle du må gå rett fra jobb. Har igjen 44 dager men har ikke begynt å pakke enda. Det får jeg ta etterhvert:-) Lykke til.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 hører flere anbefaler å ta med seg hårføner til å tørke seg der nede med for det kan være litt sårt å tørke seg med dopapir i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå