Gå til innhold

Er jeg det ?

MaddeHar3Gull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg takler ikke svigers! De er stikk motsatte av det mine foreldre er! Sukk! Heldigvis bor de i Arendal, og jeg i Oslo, men alikevel er det grusomt! Svigermor kommer jeg bedre overens med enn svigerfar... han bare drikker, klager og syter over ABSOLUTT ALT!!!! Og sitter bare å ser på fotball på tven... sukk! Jeg ser ikke han for meg som en bestefar i det hele tatt! Kommer han til å skrike til ungen også da??? Og svigermor hekler masse babykluter... som jeg ikke kommer til å få bruk for i det hele tatt, og hun graver rundt på loftet og finner fram gamle, stygge barneklær og håndkler som barna hennes brukte for 30 år siden (sambo er 28..)... Så jeg har ikke det beste forholdet til svigers, nei!!!

He-he...ikke meningen å le, men så for meg de gamle, stygge barneklærne hun brukte til egne barn for 30 år siden...

Jeg har også et lite stikk i siden til svigermor. Hun er så maks forskjellig fra min mor som det går ann å få blitt!! Hun skal lissom være midtpunkt hele tiden og passer da på å gjøre veldig mye ut av seg!! Hun kan alt og vet alltid best!! Det er litt slitsomt til tider!!

Da første jenta vår (første barnebarn på begge sider) ble født var det mas om alt mullig fra svigermor: hun ville være med på fødselen, hun ville sove hos oss den første tiden, jeg måtte huske og ikke spise ditt og datt, hun visste hvilke salver vi burde bruke osv osv osv... Vi overså all masingen (så hun fikk ikke noe gjennomslag akkurat), men det var ganske slitsomt....!!!! Svigerfar er mye letter å forholde seg til!!! Han er ganske morsom egentlig!!

Men mine foreldre er best da:) He-he....

Annonse

ÅH godt jeg ikke er den eneste!

Nei jeg har vært en ''pain in the ass'' til svigers siden jeg fikk mitt første barn for snart 4 år siden!

For at jeg har ''ødelelagt'' framtiden til sønnen hennes ifølge ho.

Vi har da 2 barn sammen , men er ikke samboere eller noe sånt.

Men ho har et godt forhold til barna sånn sett, og det er flott :)

Hun skal bare hate meg så lenge det ikke går utover barna.

Liker svigerfar best egentlig, han er alltid sånn at han kommer og unnskylder svigermor hvis jeg og ho har diskutert.(Ender alltid med at ho går i sinne). Koselig kar , de er veldig pene på ting.. Sånn i romjula har de alltid nye kakefat , duker, klær osv.

irriterer meg at ho kommer med ting som at jeg er såå ung, og uansvarlig når vi diskuterer.

''Du er ikke noe annet enn et lite dokkefjes''

.. slik er det her.

Hjelpes... Synes oppriktig synd på dere jeg. Svigermor og svigerfar bor ca 4 km herfra og vi har et godt forhold til hverandre.. I alle fall så langt:S Håper ikke jeg ender i tottene på dem slik som dere forklarer her. men det blir jo ofte sånn at "de vet best" og skal komme med velmenende råd og blir sint dersom det ikke blir gjort akkuratt slik. Håper ting går bedre for dere i fremtiden da!:) Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...