Gå til innhold

hvor har de coop vaskeservietter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra på Coop da. Har vært i fire ulike butikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På alle coop butikker... Mega, Obs, Prix.

Skrevet

De har nok ikke det andre steder enn på Coop - det ville jo vært litt rart...

Skrevet

De skal ha de på alle coop butikker. (Mega, Obs, prix....) Tror ingen andre har de. Mulig de bare har problemer med leveringen. Har opplevd det et par ganger. Da er stort sett alle coop butikkene i området tomme. Har du spurt personalet etter dem?

Skrevet

Det er bare coop butikkene som har de. Obs, prix, mega s-marked.

Tror det var alle

Skrevet

Har du spurt betjeningen, da? For hvis du leter etter "Coop vaskeservietter", vil du nok ikke finne dem... Er det ikke "X-tra" de heter? Eller noe sånt?? Hvit og blå pakning... Eller er jeg på jordet??

Skrevet

Hmm, eneste jeg vet om dem er at de faktisk er de mildeste på markedet.

Skrevet

ja, og at de kun selges på coop-butikker selvsagd. Disse er: mega, prix, s-marked og obs!

Skrevet

Jeg sverger til våtservietter av merket Simple. Jeg synes de er kjempegode. Jeg har mye allergier selv mot sånne ting, men merket Simple det tåler jeg. Jeg får kjøpt de på Sparkjøp butikkene.

Skrevet

Jeg er litt skeptisk til våtservietter og det er av en grunn. Flere og flere jeg kjenner som pusser opp oppdager at den beste måten å få vekk tørka maling fra hud, parket o.l. er våtservietter, hva sier vel det om stoffene som er i de??

Skrevet

jeg jobber i coop. de vaskeserviettene som kom best ut heter x-tra. De skal fåes i alle coop butikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...