Gå til innhold

han er helt hysterisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

ved puppen nå. Jeg har slitt lenge med amminga, og i de 2 siste ukene har han spist av puppen først og så mme. Den siste uka har vi såvidt begynt med grøt og. Dette har gått veldig greit, og jeg var fornøyd med dette.

Hadde en dag da han ikke ville ta puppen, men jeg "lurte" han med å gi han smokk, nappe ut den og inn med puppen. Det gikk fort over.

I dag tok han puppen fint i halv ni tida, men ved neste måltid var det full stopp. Har ikke tatt puppen resten av dagen. Han blir helt hysterisk, og roer seg ikke selv om vi reiser oss og går rundt. Han hyler og hyler og jeg har vært redd et par ganger for det virket som om han skulle besvime av all denne hylinga..

Jeg har time hos akupunktur i morgen for å se om det hjelper på melkemengden, men er jo avhengig av at han vil suge og.. Hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anlej, jeg husker ikke hvor gammelt barnet ditt er, om det andre bakenforliggende ting jeg burde huske, om du kan være gravid eller mensen kommer, eller tette ganger/bb setter smak på melken (har du smakt?). Eller han har vondt i nakken/kiss... Eller "vanlig" puppenekt. Å presse brystet på barnet når han ikke vil ha gjør ikke til at det går over...

Skrevet

Han er litt over 4 måneder. Jeg er ikke gravid, ikke fått mensen enda, tar de leicitin tablettene hver dag. Han har ikke Kiss, har gått jevnlig til kiropraktor fram til han var 3 måneder. Tror det er vanlig puppenekt, siden det er lettere å få melka fra flaske...

Får ut mellom 50 og 80 ml hver kveld når jeg pumper..

Ville så gjerne ha fortsatt med den lille amminga som jeg fikk til..

Skrevet

Hm. Hva med hjelpebryst? Tror du trenger å legge bort flasken helt for å få dette til. MEn smak på melka, er det salt og ram nå, så kreves en del av deg for å få det til!

Skrevet

Jeg har ikke smakt på melka, skal gjøre det neste gang. Men han tar jo fint mm på flaske?

Pumpet meg nettopp og fikk ut 80 ml, så det er jo melk der - sånn som det har vært i det siste

Skrevet

nei, og ikke noe annet nytt heller av det slaget

Skrevet

Hva skjer hvis du gir en paracet? Er det mulig at han har vondt (tenner, halsvondt etc?)

Skrevet

har ikke kjent noe til tenner når jeg kjenner på gommene, men han sikler veldig om dagen. Har gjort det en stund nå.

Skal jeg gi en paracet til han selv om han ikke har feber?

Han har vært en del sutrete de 2 siste dagene, og våkner om natta og ikke vil sove igjen...

Skrevet

Hvis barnet ikke vil spise/ta brystet og alt annet er forsøkt så må det vel være lov å ta et paracet-eksperiment, slik at du ser om du trenger å kjøre på med dentinox og fryste våte kluter fremover? Hater jeksler selv, og har fritt leide på paraceten fra vår lege, når vi blir desperate, hehe...

Skrevet

ok, da skal jeg prøve det.. Tror kanskje jeg må kjøpe nye paraceter i morgen, for de jeg har er han nok "vokst" ifra.

Har også dentinox her hjemme hvis det skulle vise seg å være tenner på gang...

Nok en gang, takk for hjelpen. Får håpe det går over og at han vil ta puppen igjen. Er spent på amminga i natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...