Gå til innhold

Jeg har lagt inn klage på


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

de som driver å forsurer debatten med ting som i bunn og grunn ikke har noe med 1.trim å gjøre.

 

Signerer som anonym for denne gang. Å håper for all del at det nå bedre seg til å bli mer positvit her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leter og leter, men finner ikke innlegg som er forsurnende jeg. Og røykedebatten fortsetter, men den leser man vel om man vil??

 

Så hva har ikke med 1. trim å gjøre da? Eller finnes det regler for at man ikke kan ta opp andre ting??

 

er også annonym for denne gang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forstår jeg ikke helt. Syns det er ganske så possitivt her jeg, og man leser vel hva man vil? Det blir jo kansje surt når noen vil bestemme hva som skal skrives da kansje........

 

men om jeg har lyst å skrive inn å spørre om middagstips eller annet som ikke har med svangerskapet må jo det kunne gå ann vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart,men å gjøre folk unødvendig bekymra for SA og MA å jeg vet ikke alt er helt unødvendig. Jeg mener at det ikke har noenting med 1trim å gjøre. Det er jo en egen debatt for dem som har mista jo. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men ikke alltid de har mistet de som er redde da vetttu, så da er det ikke noe eget forum for de som er bekymret...de er faktisk i første trim heeeeeeeelt til det motsatte er bevist.

det er jo like ille å bekymre seg for om magen vokser nok, og om puppene er ømme nok da...alle som ikek har like ømme pupper vil jo bli redde da for at noe er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bekymre seg for ma/sa er desverre en veldig reell del av 1.trimester, vi må da kunne dele våre bekymringer så vel som gleder. Forumet for de som har mistet er faktisk for at de som har opplevd en trist situasjon skal kunne dele sin sorg med og støtte hverandre, ikke for at enhver med litt brun utflod eller manglende puppevondt skal få oppbacking...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at selvsagt skal vi kunne bekymre oss, men synst også det kan bli veldig mye negativt her inne, men når det er sagt så er det jo masse positivt her inne også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt seriøst, det er vel ingen vits i å bli spydige og sarkastiske heller. Ikke for å være kjip altså, men syns bare det blir litt unødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men en spøk må du vel tåle Simsala?? Jeg har fått mye pepper her inne, men tåler da en spøk.. Greit a ikke alt har med graviditet å gjøre, men MÅ alt dreie seg om det da?? Koselig å skravle om litt annet også vel??

 

Ta det med et smil, det gjør jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit med middagstråd, jeg trenger alle de tips jeg kan få.

 

Men jeg synst det ble en sarkastisk holdning, å da snakker jg ikke om middagstråden........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler en spøk jeg, og den spøken hadde da svært lite med meg å gjøre, jeg skravler da om andrte ting, og legger også ut om det bår jeg er bekymret for noe, men jeg synes også at selvom vi diskuterer ting her inne er det ikke vits i å bli spydige bare fordi noen har andre meninger om deg selv.

 

HI har da ikke sagt at hun ikke vil snakke om middag, men hun blir bekymret av negativiteten her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner HI godt jeg, har vært bekymret selv..Og jeg var FRYKTELIG bekymret, så er det sagt. Men har tenkt litt på det og JEG tenker på meg selv og syns at jeg skal ikke gidde å bekymre meg så mye.. JEG skal ta ting som de kommer, og JEG har valgt å styre unna innlegg som overskriften SA\MA. Jeg er fullstendig enig med HI om at det trengs litt positivitet her inne, og at vi bør utveksle positive erfaringer her inne også..

 

Jeg er ingen negativ person, og ønsker heller ikke å bli oppfattet som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini!!!! (altfor sjelden benyttet ord...)

 

Forsurende?!! Og ingen ting å gjøre på 1.tri?!!! Ehhh... Forstår godt at du ikke tørr å stå fram, anonym.... For dette er noe av det latterligste jeg har sett her inne... Man må da for guds skyld få lov til å være litt bekymret uten å bli kastet ut herifra!!! SKAL JEG FORTELLE DEG HVA SOM ER FORSURENDE, Anonym?!!! Slike innlegg som det her!!! Å være småbekymret hører så absolutt til i 1.trimester!!! Å trøste hverandre og komme med oppmuntring og gode råd/erfaringer hører også til her inne!

 

Å være her er en frivillig sak! Usaklige personlige angrep eller å være ufin er noe som ikke hører hjemme her, og fortjener å bli "meldt" til moderator. Fortvilte jenter som søker litt oppmuntring når de har det tøfft?!! Kan du være så snill å bla opp på ordet EMPATI i ordboka?!! Tror du kan ha bittelitt nytte av det....

 

(Håper ikke jeg blir tuppet ut av moderator nå for "personangrep".... men... hormoner, engasjement og frustrasjon over at noen har nerven til å forsøke å screene hva som er relevant eller ikke her inne!!!)

 

Takk for oppmerksomheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente aldri at du var en negativ person trine, men du skjønner hva jeg reagerte på? Er ikke meninga å være kranglete og vanskelig og jeg har ingenting i mot deg:)

 

Synes det er fint med middagstråder jeg. Hyggelig å kunne snakke om andre ting også, jeg har så lett for å bli ensporet om dagen og klarer ikke tenke på annet enn graviditet, er redd kjæreseten synes det er litt voldsomt med ei så enspora kjærring som jeg har blitt, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Derfor er jeg lite innpå her om dagen, fordi jeg blir så ******** ensporet av å være her inne... Jeg er WoW- enke, så jeg har liksom litt tid til overs når jeg ikke er på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine: Du blir absolutt IKKE oppfattet som negativ her inne!!! Og folk må få lov til å si ifra at de blir bekymret av slike innlegg like mye som andre har lov til å dele bekymringene sine!!! Vi kan ikke ha anonyme diktatorer her inne!!!

 

Forstår jo godt at enkelte blir litt stressa når det stadig dukker opp innlegg om folk som blør etc! MEN les på svarene de får da?!! Masse empati, håp, råd..... Tror heller at det er behov for en realitetssjekk her inne!!!

 

SA er ikke smittsomt!!! Det er en statistisk mulighet for å miste- det vet vi jo alle om! Men vi kan jo ikke gå rundt å ha det som utgangspunkt!!! For de av oss som kommer så langt som å oppdage at vi er gravide er det et overveldende flertall det går heeeeeeeeeelt fint med!!!!

Vi må forsøke å glede oss over alt det fantastiske som foregår inni kroppen vår! Spira vokser ca 1 mm i døgnet nå!!! Sorgene- de må vi ta DERSOM de kommer, ikke på forskudd!!!

 

Klem til alle som bekymrer seg- og alle de som stort sett klarer å glede seg! Om 6-9 mnd ligger vi og hyler og svetter og blir mammaer ;D Tenk på det, dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simsala:

 

Mat har jo så absolutt noe å gjøre her inne!!!! ;) Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som går rundt og er galsulten?!! Hahah--- Vi spiser jo for to.. hahah... Jodaneida.... ALT vi tenker på har vel noe å gjøre her!!! Folk kan jo bare velge å ikke lese innleggene de ikke syns er interessante?!?!!

 

Syns endel krisemaksimerer her inne... håper ikke at jeg blir oppfattet som ufølsom av den grunn... men jeg sier det igjen- jeg har faktisk mer empati til de som har en reell grunn til bekymring enn de som "blir smittet".. selv om jeg forstår at psykiske påkjenninger kan være like store som (og ofte større enn) fysiske... Uffda... ikke misforstå! Det jeg vel egentlig mener er at de som tar skade av å være her inne kanskje bør vurdere om de bør være her? For sin egen del- ikke fordi de ikke er velkomne!!! Fordiatte... uansett hvor mye vi diskuterer dette temaet er og blir det en stor del av 1.trimester, og nye spørsmål og bekymringer vil dukke opp hele tida fra nye "medlemmer"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, hahah, Simsala, jeg trodde middagstipset var ditt!!! Heheh.... da ble den også til Trine!!! ;) Ikke en sarkastisk en til deg, Simsala, beklager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...