Gå til innhold

så fikk jeg KNUST HJERTET mitt idag:( </3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

neeeeei jeg og !!!!!

hvor bor du vennen??

jeg bor i bergen ..jeg kunne godt vært der for deg om du trenger noen altså...

gubben er mye bort for han jobber offshore så jeg har mye tid til å gi deg støtte...

vil bare gi deg en klem.. Og JEG tror deg.. skjedd mange ganger at noen har bltt gravide på pp..

DRa dit i helga, hør hva han har å si, og gi han en sjanse til å forandre seg.. Så blir du helt sikker med deg selv at du tar det rette valget..

lykke til vennen.

Da vi fikk førstemann gikk jeg på p-piller også.

Har aldri glemt å ta en eneste pille, ikke hadde jeg omgangsyke eller noe.

Var jo litt sjokk for oss begge i starten, men ville aldri vært uten gutten vår. Og nå kommer nr 2 5 år, etter litt mer planlagt.

Annonse

Sender deg en stor klem jeg også!

Kjempetrist at du ikke blir trodd:( og det er jo ikke engang så uvanlig at man blir gravid på pillen.

Håper ting ordner seg for deg... håper du har noen rundt deg som kan gi deg masse støtte i tiden framover. Lykke til, masse varme tanker og gode ønsker sendes til deg!

trist å høre . Men jeg ble også gravid på pilla, Det svangerskapet endte i en spontan abort. Er nå i mitt 2 svangerskap etter det.

Skal du vurdere noe form for beskyttelse etter dette svangerskap kan jeg anbefale hormon spiralen.

Du må ha lykke til og håper at ting roer seg før fødselen.

Ta vare på deg selv og barnet.

skjønner deg veldig godt. jeg gikk på mini-pillen da jeg ble gravid. og typen trodde jeg hadde slurva med dem, men det gjorde jeg ikke. han tror heldigvis på meg nå. og gleder seg enormt. men jeg forstår godt hvordan det føles.. hadde det sånn de første 4-5 måndene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...