Gå til innhold

så fikk jeg KNUST HJERTET mitt idag:( </3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jo...:( mulig jeg får skylde meg selv litt... men nå har han sagt så mye stygt idet siste... jeg gikk på p-piller da jeg ble gravid(mange får tro hva dem vil)... OG nå har han slutta å tro på meg.. han trur jeg har blitt gravid med vilje... dust:(

Annonse

Men du, det må da finnes noe info om dette på nettet en eller annen plass? Syns ikke det er veldig sjeldent at man hører om akkurat det der? Eller så kan du snakke med jordmora/legen og få henne til å bekrefte det på et eller annet slags vis? Da har du det å vise til ovenfor mora di og faren til barnet. Det er jo helt grusomt å bli mistenkeligjort på den måten!

Ånei, så trist :(

Det var skikkelig leit å høre.

Og ille at folk ikke tror deg ang P-pillene da.

Jeg ble selv gravid når jeg gikk på P-piller jeg (med førstemann) og er ikke den eneste, vet om fler det har skjedd med. Heldigvis var det ingen som har trodde at jeg løy om det! Det var aldri et tema.

(Nå vet jeg at jeg ikke tåler P-piller, etter mange år fant legen det ut!)

Og P-piller har ALDRI vært 100% sikkert, men det funkerer for de fleste.

Lykke til, du klarer dette bra vettu! Snart har du en kjempefin baby, og da kan X-en din angre for at han var så teit!

Trist å ikke kunne dele det hyggelige som skal skje med barnefaren!

Jeg ble også gravid med p-piller sist. heldigvis var det ingen som trodde jeg hadde gjort det med vilje... Hadde en dag med oppkast og diare.... og tenkte ikke mere på det ... før jeg skjønte i 3 mnd at jeg var gravid!! Litt av en overraskelse..

Uansett lykke til

Annonse

mm, det har jeg sagt til han.. tilogmed jordmor bekreftet ovenfor han at dette KAN FAKTISK skje og at det hadde skjedd meg. han har støttet meg i alle mnd vi har visst dette.. men nå gir han plutselig meg skylda for at drømmene hans er knust osv.. skjønner ikke hvordan han kan tro jeg gjorde dette med vilje:( DET HAR JEG IKKE GJORT og har sikkert fortalt han det 1000 ganger, men nå orker jeg ikke å diskutere mer med han. han har valgt å tro det han vil..dessverre=(

han er veldig umoden ang.dette...

jeg er 5 år yngre enn han og er lei av å måtte fortelle han hva han sier galt osv..

Ble gravid på pp jeg også. Etter 3 antibiotikakurer slo de ut pp mine,

Kjempetrist at du ikke blir trodd, det bør du!!!

Vil bare ønske deg lykke til. Du får konsentrere deg om deg selv og nurket i magen din fremover. Ikke bruke krefter på ham.

Klem fra meg

Uff, det var leit å høre!

Og spesielt at du ikke har så godt støtte i moren din som du burde hatt i en slik situasjon.

Ønsker deg bare lykke til i tiden som kommer, kan ikke trøste med så mye annet enn at snart har du en liten baby som trenger deg mer enn noe annet i hele verden! Ta vare på deg selv for dere begges skyld!

Håper du har venner og andre rundt deg som kan hjelpe og støtte deg fremover!

Klem

Vet du hva jeg tror....

Jeg tror typen din har blitt redd....

Plutselig har det gått opp for han at han skal bli pappa og at han kanskje ikke var klar for dette i det hele tatt.

Gi han litt tid, kanskje det da går opp for han hvor dum han har vært.

Når det gjelder din mor er hun den personen som skulle ha støttet deg.

Men at i det hele tat de kan si noe slikt til deg er helt grusomt.

Som Hermina sier så håper jeg også du har andre rundt deg som støtter deg-

Hva med foreldrene hans, hva sier de-?

Kanskje du skulle snakket med dem om saken, uten typen din tilstede selvsagt.

Hvis moren hans er enig med deg hadde kanskje hun klart å snakket han til fornuft, eller hvis han er noen eldre søsken kunne du snakket med dem.

Dette hørtes ut som en helt forferdelig situsajon.

Håper du blir hørt og at typen din kommer krypende tilbake med roser og ber om tilgivelse.

stooooooor klem

Glemte forresten å spørr, tid har du termin?

Hvor lenge var det han klarte å støtte deg til han plutselig skiftet mening??

Hvis det nærmer seg veldig termin hadde jeg vartfall ikke vært i tvil om at han er redd for å bli far.

foreldrene han stiller masse opp for meg=)

de er utrolig ålreite begge to.. de gleder seg te å bli besteforeldre de!

jeg har termin 28 des...

"typen"(eller x-en) ringte meg idag og trygla meg om å komme hjem te helga..(jeg bor et stykke unna fram te starten av des, for går på skole et anna sted) Han var lei seg for det han sa... men er så lei av at han skal si no stygt annehver dag... jeg VET at han er redd og det er jeg og.. men jeg har kommet meg:) barnet var ikke planlagt, men gleder meg likevel... er jo ikke barnet sitt skyld at hun kommer... det er vårt ansvar og derfor vil jeg gjøre det beste jeg kan for henne...

vi er unge begge to.. han er 23 og jeg er 18... derfor er han redd. han var absolutt ikke klar for dette... men det var ikke jeg heller , så hjelper ikke meg at han lar alt gå utover meg...

DUSTEBIKKJE!!!!!!!

Det er hva jeg kaller slike... vi/jeg ble gravid på p piller første gang ,greit nok at vi ikke hadde planlagt det vi var ganske unge og studerte ,hjelper ikke at vi hadde giftet oss ,vi var lissom ikke helt klar for det men det stoppet oss ikke vi har gjort alt slik som vi ville (barnet var ingen hindring!!)

nå er hun 5 og 1/2 år og vi kunne ikke fått en herligere unge..

når har du termin foresten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...