Gå til innhold

Gynekologen min sa...

Anbefalte innlegg

Gynekologen min sa at hun trodde at jeg hadde hatt en SA,men hun visste ikke sikkert, det var vanskelig å se sånn på etterhånd,tok blodprøve for å se etter HCG, men ho sa at dette kunne være ute av kroppen siden det er en stund siden jeg sluttet og blø.

Hun fant i alle fall ikke noe galt nå..

Men måtte ikke ta Pergo noe flere ganger sa ho..

Så da er det på`n igjen da...

EL trodde ho var over for denne pp..

Blir jo spennende å se hvordan sykusen min blir nå da...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6828531-gynekologen-min-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var synd du ikke kan ta mer pergo da. Men samtidig er det jo skummelt når kroppen blir slik den ble til deg. Du skal se at kroppen kommer raskt i lage igjen og at den lille spiren sitter før du aner det. Det var kanskje ikke rart el var over denne pp etter som du blødde så lenge.

Stå på optimist. Håper tanta dukker opp snart og forsvinner i full fart slik at du kan starte en ny pp.

klem fra

Uff, ikke så gøy å få den beskjeden kan jeg tenke meg.

Men bra at alt såg fint ut!

Sa hun noe om hva som skal skje videre da, viss dere fortsatt ikke blir gravid? Som eks. inseminasjon, icsi, ivf...

Forresten optimist, jeg spurte deg her i ett annet innlegg om hva som kan gjøre ved dårlig sædkvalitet, men du har sikkert ikke sett det...?

I alle fall, så har vi fått beskjed om at min mann har det, og jeg vet at din også har hatt det. Fikk han pergo? Ble det satt igang andre tiltak?

Håper du kan gi meg ett svar på dette ;o)

Klemmer

Hei på deg,Smugs:)

Tusen takk for svaret ditt:))

Vet ikke helt hva vi skal gjøre,men det blir kanskje prøverør snart..

Angående sædkvaliteten, så fikk mannen fikk pergo+antibiotika,og ny prøve senere viste normal sædkvalitet:)

Så da er det meg det står på...

Har dere fått beskjed om hva han kan gjøre for å bedre kvaliteten?

Ikke fått noen medisiner?

Vi har bare fått brev med resultatet, og der gynekologen hadde skrevet att det fortsatt ikke er umulig at det kan skje på naturlig vis... Oppmuntrende gitt!

Men jeg fikk beskjed om at vi måtte komme tilbake begge to i okt.-nov. om vi fortsatt ikke hadde lyktes, så jeg tenkte å bestille ny time snart og da får vi ta det opp.

Skal også spørre om det mannen din har fått da, og høre hva han sier.

Mistet du el. denne mnd. du da? Eller har dere fått inn noen runder?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...