¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 altså, da mener jeg at vesla driver og romsterer veldig helt der nede..Det kravler, stikker og trykker der nede.. Også er det mase bevegelse i resten av magen også forresten..hele magen bomper hit og dit.. er ikke så sikker på om jeg vet helt hvordan hun ligger lenger jeg.. Hun har lenge ligget med rompa og ryggen ut mot min høyre side, og hodet ned, men begynne rå bli usikker.. er det hodet og hendene som driver på der nede eller tror dere hun har snudd seg og at det er beina?
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har det akkurat som deg... Jeg var hos jordmor i går, og da var hodet festet godt nede, så det er nok fingrene til babyen som ligger og krafser på deg... Veldig ubehagelig synes jeg i hvertfall...
MaSi Mon Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Høres ut som hun kanskje skrur seg lengere ned i bekkenet. Har også hatt det slik de siste 2 dagene, og er i uke 37. Det er vist ganske vanlig at de små synker lengere ned på dette tidspunktet. Skal i så fall bli godt å få puste litt bedre...
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjenner akuratt det samme som du forklarer, men jeg er ikke sikker på om hode har festet seg da. Han lå med hode ned sist jeg ble undersøkt. Jeg skal til jordmor den 1.11. Det blir spennende. Kjempe ubehagelig, og plutselig er det som om jeg får vondt helt nede i tissen. Må bare stoppe, og klarer ikke å gå. Nesten som guttungen tar tak i urinrøret mitt å drar i det...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Jordmora mi sa at stikkinga "der nede"rett og slett er at det skjer forberedelser i livmorhals og livmormunnen! så for oss nærme termin er jo det positivt;) Lurte sjøl på om det kunne være en blærekatarr elle no. Men at de romenstrerer der nede er å helt sikkert!!!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2006 Takk for mange fine teorier:) Har tenkt de samme selv, men klarer ikke bestemme meg for en..hehe:) Skal til kontroll i morgen..tenker jeg skal spørre litt da.. er forresten 37+2 å vei i dag, så om det er noe som skal skje for at en fødsel står for døren så er det forsåvidt hjertelig velkomment:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå