Gå til innhold

SA? (hjelp er på jobb og begynt å få blod...)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, huff og huff....

 

Hadde litt brunt i slim i går(sorry detaljer) og tenkte ikke noe mer over det, da vi hadde sex mandags kveld.

 

Men i dag..nå.. kom det mye slim og endel blod(brunt) sorry nok en gang detaljene...

 

Har ikke vært borti dette før, i 1 ste svangerskap hadde jeg ikke noen blødninger.

 

Har ikke noe vondt i magen...(huff eller har jeg det, når man kjenner etter)

 

Hvordan er dette? er det noen som kan hjelpe? er 9+3 i dag...

 

Hvordan merker man Sa og hvordan er blodet da?

 

Leste at de fleste blør litt under svangeskapet(i et tidligere innlegg...), men i dag er det o ikke rett etter sex, eller annen form for smmentreking i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en sa er vel vond...tror man har vondt i magen da..men det kommer en del blod og klumper...se opp for klumoer du...så tror jeg det er best du kommer deg hjem fra jo skal jeg være ærlig...

 

men det behøver ikke være noe galt alså..er jo mange som blør...følg med bare du..=)lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du skal bekymre deg.Er ganske så vanlig at det kommer litt brunt blod. :-) Når det er SA er blodet rødt, du blør mye og har vondt i magen.

Jeg hadde blødning med friskt rødt blod i forrige uke, men alt er bra med den lille. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre...

 

Har vært noen hektiske dager i det siste, så får vel ta det litt rolig.

 

Ble litt lettet når jeg så det var brunt og ikke rødt....har jo lest dette med at man kan få litt blødninger, men blir jo alltid bekymret....

 

TUSEN TAKK FOR RASKE SVAR....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt roligere ja... om det ikke roer seg så booker jeg om timen hos legen, og får en tidligere(skal den 8.11)

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...