Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Den lille er veldig aktiv til tider.. Den siste uken kan jeg se bevegelsene utenpå magen.. Flere? Jeg er i uke 19.
tuppen og lillemor Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 hei, jeg er i uke 17+4 og jeg tror jeg såvidt kan se det av og til.... har en veldig aktiv der inne til tider jeg oxo... det er jo så kjekt når mennene oxo kan se det.... blir liksom litt mer virkelig for de oxo....
Jonas-mamma'n Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 er i uke 23, og har kunnet se det utenpå magen når han sparker i 2-3 uker nå...kjempemorsomt:) noen ganger sparker han så hardt at det er på grensen til å gjøre vondt....hmmmmm:)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg er i uke 22 (21+1) men ser ikke spark utenpå magen helt enda.. Men så har jeg morkaken på forsiden da...
<3MammaMia<3 Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg også at det buler ut på utsiden av magen når nurket sparker i fra seg!:-) Syns et er så morsomt å se at den lille er så aktiv,men heldigvis så gjør det ikke vondt enda:-) Jeg er 24 uker påv vei:-)
Mamma'n til Dominik og Leon Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Har akkurat reist meg fra en "kosestund" på sofaen med den lille i magen!.. Her sparkes det og vris i alle retninger, og jeg ligger bare å ler mens jeg ser og kjenner på magen! Synes det er kjempekoselig at det beveger seg der inne! Og hver kveld har jeg og samboeren min en hyggestund i senga der vi kjenner på at magen buler ut i alle retninger! Og det blir vel bare mer og mer tenker jeg, for er bare 20+5 enda..
Jente19*31.01.07* Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 er 25 uker i dag og jeg har ikke sett noe spark utpå magen.. men kjenner sparkene gangske godt da.. kanskje jeg skal begynne å skjekke magen når det sparker?? kanskje jeg ser noe.. gud, så spennende.. gleder meg til magen buler ut og jeg våkner av sparkene=)
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 har ikke sett etter på utsida når den beveger seg. egentlig. bare kjent.. men har sett at det plutselig "buler" ut på den ene sida og da vet jeg hvor den er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå