Gå til innhold

gravid på ny etter å ha mistet tre ganger før...

mirremamma

Anbefalte innlegg

da va vi i gang igjen,skummelt!'

mista sist i april i år..

va t jordmor i dag å fikk se at alt berre va bra ;-) ca 13 uke på vei å komme mye lengre enn forrige gang. så nokryssa vi fibngran før at d ska gå bra den her gangen!

Ha gått på en vaginal gele som heita Crinonin, settes inn hver kveld. den skull liksom gjort at d ska sett se skikkeli fast.

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Jeg har også mistet 3 ganger tidligere, og er nå 12+6. Har også gått på Crinone (tok siste dose i går), så tror kanskje det gjorde susen.

Har du vært til utredning for å finne ut hvorfor det har gått galt tidligere?

Ønsker deg lykke til videre med graviditeten!

• 3 uker senere...

hej

Tillykke er utrolig glad på dine vegne,

jeg har selv mistet 3 og er nå igang med mit 5 svangerskab (har en fra mit første svangerskab.)jeg er 5 uker på vei og jeg er rædselsslagen,men det er dejligt at høre at det kan lade sig gjøre især fordi jeg denne gang har fået resept på crinonin,så du kan nok forstå at det er godt at høre om noen i samme situation som jeg selv, selvom min omgangskreds er søde og omsorgsfulde tror jeg ikke de forstår hvor vanskeligt det er og gå og tælle dage med denne angsten.

jeg kunne godt tenke meg at maile med deg og andre i vores situation hvis det er muligt ellers held og lykke videre og takk for håpet

Hilsen Kleika

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...