Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Lillegutt ble plutselig så rød i kinnene og haka i kveld. Han har ikke feber men sutrer en del. Har fått opp en ny tann i dag og bæsjet mye grønn løs bæsj de siste dagene og nettene...Noen som vet hva det kan være?
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Har hørt mange si at de kan bli rød i kinnene når de får tenner, og ha løs avføring, så det kan være pga tennene. Begge mine gutter blir veldig fort rød i kinnene, spesielt nå når det blir kaldere ute.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Begge mine gutter har alltid røde kinn de..... Sunne friske aktive gutter....tror ikke det må bety noe.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jr er veldig rød i kinnene noen dager og han holder på å få tenner.
gurimuri Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Ville bare si at det kan være en reaksjon på det kalde været.Sånn har begge mine barn reagert når kulda setter inn.Smører med Miniderm fra apoteket.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Sånn var min i dag og.. På haka og i kinnene. Tror det er tennene.. Det er hvertfall noen seriøst store klumper i gummene ja..
lifa og Eline Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 På Dib hovedsiden litt langt nede er det ett stykke om tenner. Der står det at de kan bli rød i kinnene når de får tenner, da er det viktig å bruke en god krem å smøre kinnene med så de ikke sprekker. Her har snuppa blitt veldig rød i forbindelse med tenner noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå