Gå til innhold

Kjenner dere noe til det som foregår der inne?

Anbefalte innlegg

Jeg er 11+0 idag. Og jeg har ikke noe stikkinger i magen, eller noe egentlig som tyder på at der er noe der inne.

Jeg er dårlig form da, mye kvalm. Problemer med å spise. Så jeg kjøper kun inn det JEG har lyst på, for å være sikker på at jeg får ned mat. Hehe;)

Og så klør det skikkelig i puppene til tider.Men jeg kunne tenkt meg at jeg hadde kjent noen tegn nede i magen. Er jo ikke oppblåst lenger heller. Jeg måtte jo kjøpe meg mammabukse da jeg var 8 uker,for da var magen så stor. Men nå er den nesten normal igjen.. Jaja, er vel bare å smøre seg med tålmodighet!:)

Fortsetter under...

Jeg er 11+5 i dag og kjenner nesten ingenting. Kvalmen har vært borte et par uker, men nå er den dessverre tilbake.

Av og til kan jeg plutselig kjenne noen smerter på sidene i magen, ganske mye sterkere enn de smertene jeg hadde i begynnelsen, regner med det bare er fordi livmoren begynner å ta større plass.

Synes det er helt merkelig å tenke på at det er en bitteliten baby der inne, nesten helt uvirkelig!

jeg også har mer stikkinger i høyre siden nå enn hva jeg har hatt tidligere så jeg regner med at det er normalt. Kan til og med kjenne noen stikkninger i kjeden,aner ikke hva det er da... Men uansett så er jeg fremdeles kvalm ja.... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...