Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som jeg tidligere har skrevet så har endometriosen min komt tilbake og jeg må prøve på et søsken til gutten min nok så fort.

Gynekologen min sa at jeg måtte ha forsøket nok så fort ellers venter operasjon. Da vil det fjerne enda mer eggstokkvev og sjansen for en lykket IVF behandling blir kraftig redusert. Jeg har bare 20 % av eggstokkvev igjen.

Jeg har snkket med sykehuset og det skal se på papiren så fort det kan men det kan ta noen uker, kanskje månader. Jeg førstår godt at jeg må vente på IVF behandling men spurte spl om jeg kunne få begynne på nesesprayen sån at jeg ikke har mensen mens jeg venter. Hun sa at da måtte jeg be min lege ta kontakt med legen der. (Det var sån jeg gjorde det sist, gikk på nesesprayen i 3 mnd). Jeg har ringt min lege og spurt om hun kan ta kontakt med sykehuset og spørre om jeg kan begynne med sprayen men hun svarer at hun ikke har noe med det. Jeg sa at jeg vet jo det men siden jeg ikke får snakke med en lege på sykehuset og hun selv har sagt at jeg har dårlig tid så kanskje hun kunne hjelpe meg.

Men dette vil hun alltså ikke. Syns ikke dere det er litt rart? Eller forlanger jeg for mye? Jeg betaler jo dyre penger for å gå til privat gynekolog.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6828070-hva-tenker-dere-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har vært inne på tanken men vet ikke om jeg har råd. Eller har nok råd til et forsøk men det er jo ikke sikkert det går med et.

Men jeg er inne på tanken ja. Har undersøkt litt med hausken klinikk. Det var han som hjalp meg å bli gravid sist så jeg har stor tro på ham:)

For en frustrenrende situasjon!

Er det fastlegen din som setter seg på bakbena eller gynekologen med å ta kontakt med sykehuset?

Kanskje du kunne ringe sykehuset igjen og be dem ringe legen din( som jeg har forstått det er det fastlegen din som ikke vil ringe sykehuset).

Hadde du den samme legen forrige gang, siden du allerede har gått en gang på nesespray mens du ventet? Hvis den samme legen har sagt ja en gang, burde jo ikke det være et problem å gjøre for deg igjen!! Det syns nå jeg...........

Det vil jo sikkert være veldig bra for deg med nesesprayen fordi det sulter vel ut endometriosen når du ikke får blødninger, omtrent på samme måte som når man blir gravid......

Tror jeg hadde ringt ennå en gangt til legen min jeg, kanskje hun ikke har skjønt hvor viktig det er for deg( enkelte må jo ha det inn med teskje...........)

Håpper at det løser seg!!

Lykke til klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...