Gå til innhold

Vi har klart det! hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen kjøpte med seg tester hjem fra jobb idag. Har IKM lørdag/søndag. Klarte selvfølgelig ikke å vente da testene allerede var i hus, og testet nå rett etter middag. Der kom det tydligste blå krysset jeg noen gang har sett, jippi...

Har to barn fra før og da har jeg bare fått supersvake streker på testene på ikm.

Har gått på pergotime for første gang denne mnd og fikk beskjed av legen å kun ha sex på eggløsningsdagen, og det funket.

Er det noen her som har fått tydelig kryss 3/4 dager før ikm. Kan det være tegn på tvillinger?

Sender ut babystøv til alle +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Håper dere følger etter snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse :-)

Skrevet

Hei og gratulerer så mye med spiren:-)

jeg har oxo 2 fra før, er 25år og har to gutter på 3,5 og 2år:-) og nå er jeg gravid med tredje:-)

jeg testet for 2 dager siden, og har ikm på lørdag/søndag... men hos meg ble det veldig svakt.... har hørt noe om at da kan det være tvillinger ja:-)

men tør no ikke si det helt sikkert...

lykke til videre*:-)

Skrevet

Oj...dette va jo SVAR på det jeg nettopp spurte om i innlegget "pergo og sex"! Hvordan fant du EL? Med el-test?? Hvilken sykl dag var det da...nysgjerrig!! :-)

Skrevet

Grtaulerer så utrolig mye. En gledelig nyhet.

Kos deg masse:=)

Skrevet

GRATULERER!!!!!! Hvorfor fikk dere beskjed fra lege om pergo?? prøvd lenge uten resultat??

Sååååå glad for at det traff hos dere!!

Skrevet

Fikk beskjed av gynekologen min som er spesialist innen infertilitet og kun ha sex på eggløsningsdagen. Fikk en sprøyte Ovitrelle tror jeg den heter. Den skulle jeg ta 36 timer før samleie. Tok den fredag kl 11 og hadde samleie lørdag kveld.

Er så glad jeg søkte hjelp tidlig. Legen fant ut at jeg har pcos og det var derfor han satte meg på pergo så tidlig.

Håper dette var svar på spørsmålene deres

Takk for mange hyggelige hilsner.....

Skrevet

Men hvordan fant du EL? Har ikke hørt om noen sprøyte..... Tar Metformin.

Skrevet

Denne sprøten gjør at en får el 36 timer etter at den er satt. var på ultralyd og legen så at jeg hadde modne egg og derfor kunne bruke ovitrelle hormon sprøyte. Hvis jeg ikke hadde blitt gravid denne mnd, så skulle jeg fortsatt med pergo og testet med clearblue eggløsningstest fra dag 10 og kun ha sex på den dagen jeg fikk positiv eggløsningstest.

Lykke til og håper du snart følger etter.

Hadde forresten ingen bivirkninger av pergo og kun litt mens murringer de siste dagene...

Skrevet

Jeg er på dag 7, og har da brukt pergo noen dager!!! INGEN bivirkninger så langt! Fantaastisk!! Håper dette lykkes!! Våger nesten ikke å tro det.. (har en sønn fra før). VI har prøvd i 2 år, men har ikke begynt med pergo før denne syklus. SÅ nå er vi virkelig prøvere!! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre :)

Skrevet

Gratulerer så mye, og masselykke til. Suger til meg babystøv ;-)

Skrevet

Så utrolig flott! Lykke til og gratulerer så masse:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!:-) Lykke til!

Skrevet

GRATULERE SAA MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kjempeglad paa dine vegne! Det maa ha vaert helt utrolig herlig aa se det blaa krysset!!........

Gleder meg villt til aa oppleve det samme oeyeblikket!

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...