Gå til innhold

Hodet er festet :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det da til fødselen starter?

Vet jo at ikke alle hoder fester seg, men er det da et tegn på at fødselen nærmer seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkuratt det varierer jo fra person til person, akkurat likt som når de fester seg :)

det er et godt tegn når du nærmer deg slutten sa min jordmor.

Skrevet

Noe slikt sa legen min i dag og. Det var et godt tegn og da går ting iallefall i riktig retning.. Heheh...

Men håper virkelig det ikke går så alt for lang tid til alikevell.. Får vel bare krysse fingrene og håpe på det beste.

Skrevet

Hodet til min bebis festet seg for snart 4 uker siden... Men det skal visstnok hjelpe på modninga, fordi hodet presser ned på mormunnen :-) Det er derfor det skal hjelpe å gå turer, gå i trapper osv.

Skrevet

Får prøve å gå mange turer da, og sprette litt i trappene.. Hehe. Ikke så enkelt med en forferdelig bekkenløsning.. Men en lite tur i ny og ne skal jeg da fikse..

Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

Hodet var festet her idag også ... og SF-målet var like høyt som hos ei i uke 40.

Jordmor sa jeg var godt i rute for å føde FØR termin.. Så nå vil hun ha meg inn hver uke frem til jeg føder.. spennende..

har masse nedpress og murringer på kveldene.. Trapper går jeg opp og ned i 12 ganger i døgnet.. ikke fordi jeg vil- men MÅ.. badet nede er ikke klart enda og har bare nytt bad i 2 etg foreløpig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...