mirakelkvinnen Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Hei! Jeg har ei jente på snart 8 måneder som har begynt å vise mer og mer interesse for vanlig mat, og ammingen kommer gradvis til å bli mindre og mindre. Det ene brystet har alltid vært litt "dårligere" enn det andre, og nå vil hun ikke ha det brystet lenger, jeg prøver å få henne til å suge på det men hun vil heller ha det andre, eller gjerne helst brødskive med leverpostei :-) Går det an å amme bare på det gode brystet, vil melkeproduksjonen være god der selv om hun ikke suger på begge sider? Hun får fortsatt bare pupp til frokost, og litt pupp sammen med de andre måltidene, kveldsgrøten får hun ikke pupp til, men jeg gir henne litt pupp rett før sengetid. Kan jeg "dimmitere" den ene puppen, og fortsatt ha en god pupp? Her ble det mye pupp, gitt.... ;-)
nattinatt Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hallo Det går kjempefint.Har gjort det med to av ungene mine etter at de ikkje ville ha det eine brystet lenger, som var både tungmjelka og mindre mjelk i.Men no når eg tar lecitin så er ikkje det brystet tungt å få mjelka utav.Men som sagt, det går heilt fint.Det vil produsere for det andre brystet og.Lykke til
mirakelkvinnen Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 Takk for svar! Hører gjerne fra flere med erfaringer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå