Gå til innhold

Sykt mye liv i magen om dagen.

Anbefalte innlegg

Trodde jammen han ville roe seg nå når det beg å bli trangere. Men nei. Holder sånn liv inni der at jeg lurte nesten på om det var noe gærent i går.

I timesvis. Men roet seg i natt, og fortsatte da jeg stod opp i dag og hele dagen nesten.

Maven deiser og boinger i alle retninger uansett om jeg sitter står går eller ligger. Ser de små små beina som trykker seg ut og drar seg langs maven =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6827729-sykt-mye-liv-i-magen-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

auuuuuuuuuuuuuuuu!!! jeg tro jeg trenger de derre ribbena etterpå også lille venn..... har termin 28 des og føler at denne ungen vil bli en aktiv en......begynner å ønske at eg hadde tatt en slik ribbensoperasjon som pamela anderson gjorde noen år tilbake ,fjernet 2 ribben på hver side .,sikkert greit med litt bedre plass til ungene..humhum..

Jeg har snart ferdig gått uke 35 og her er det utrolig mye aktivitet... Hun er aktiv 24t i døgnet omtrent...litt slitsomt.. det begynner nok å bli litt trangt så hun prøver nok å utvide "leiligheten",, det ser ihvertfall ut sånn på magen...det er jo litt morro oxo, m noe av det hun gjør er rett og slett vondt, blant anna når hun bruker albuen eller knærne...au au... hun har oxo fått det for seg at hun bare godtar at jeg ligger på ryggen (det er jo ubehagelig for meg, så jeg bygger opp m 4 puter, og sitter nesten og sover..) hun liker ikke at jeg ligger på noen av sidene...hmm...godt jeg snart er ferdig... :)

Annonse

i wish...:)

Här är det livat om natten istället..den börjar boxas vid elva och är helt vild till fem på morgonen ungefär, sen ska sambon upp kl sex..

men precis som ni beskriver, vilka tydliga bestämda rörelser! det är inte klokt hur levande en liten bäbis kan vara, och hur stark!

ja det känns ju som en kille... är det bara därför tror ni eller är det nån som vet nåt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...