Gå til innhold

Oktober: Lille Sunniva har kommet til verden!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hun meldte sin ankomst 16 dager før termin. Plutselig bare gikk vannet....hadde ingen rier(som jeg merket) eller andre smerter. Tok turen til sykehuset med knusende ro (som jeg fikk beskjed om fra føden). Hadde vært hos jordmor 2 dager før, og fikk da beskjed om at hodet ikke var helt festet ennå. Da jeg ankom sykehuset ble jeg sittende å vente i 45 min før jeg kom inn til kontroll. Ble liggende for å måle hjertelyd, og den var på 150 gjennomsnittlig. Jordmor kjente igjen om hodet var festet, men ble brått litt usikker, og sendte meg inn til UL. Da viste det seg at vesla hadde snudd seg med rumpa ned, og keisersnitt var da et faktum. 2 timer senere var hun ute! Kom brått på, men allikevel deilig å være ferdig med "fødsel". Hun var 3070 gram, 46 cm lang og 33 cm i hodeomkrets.

Så nå går vi bare hjemme og koser oss. Hun er verdens snilleste. Gråter så og si aldri...i allefall ikke mer enn et par minutter av gangen. Ellers bare spiser og sover hun. Litt kjedelig for mamma og pappa, men vi har det såååå bra :-)

 

Gled dere jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med lille Sunniva. Tenker det kom som et sjokk da hun plutselig var ute, 16 dager før termin. Jeg hadde termin for fire dager siden, og føler meg slett ikke helt klar enda. Ja, noen av oss trenger lengre tid enn andre. Kos dere alle tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...