Gå til innhold

Moniccen..?


attpåklatt!!

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg????

Har symptomene kommet og tatt deg nå?

Ser lite til deg...

Eg begynner å bli litt småtussete nå.. venter i spenning nå... tror eg har ikm torsdag eller fredag... men tviler liksom litt på at syklusen er så fort i rute. Men tror liksom det er noe på gang... det murrer, stikker og er ubehagelig innimellom... (men det kan jo være cysten også,det er det som er så dumt)

Har såååååååå lyst på baby i juli....

 

Klem!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heey :)

 

Er innom hver dag tror jeg, men er jo roligere nå som jeg er blitt gravid, ikke så mange tanker å sludre om liksom :)

 

Ikke så mange symtpoer egentlig, litt kvalm innimellom, men mye mindre enn med de to første, så d er bare kos egentlig. Ømme pupper... Kjenner at livmora romesterer innimellom da... Hehe...Bare moro d og.

Så hvis jeg slipper så billig unna denne gangen skal jeg være glad:)

 

Blir nesten litt usikker av og til, på om jeg virkelig kan være gravid med så lite symtomer... Kanskje jeg må dobbelsjekke en dag:) Har ikke kommet noe blod da, så da er sikkert alt i orden:)

 

I morgen begynner hjertet å slå:)

Og i går fikk jeg vite at en kollega av meg er gravid også, kjempegøy! :)

 

HÅÅÅÅPER du er heldig denne mnd!!! Ikke lenge til du får svar på d da. Du er jo mer tålmodig med testinga enn jeg var *ler*, men vent nå ikke altfor lenge da, da holder jeg ikke ut spenninga ;)

 

Hadde du MSN forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du...

 

Har msn ja, men har hele navnet mitt i adressen....

 

Heldig med lite symptomer ja...

Så kjekt med den kollegaen då... alltid kjekt å gå gravid med noen..

Men, det er vel ikke noe problem når en har oppdaget bim... da slår en jo følge med halve norge...

Har magen forandret seg... hører det er endel som får fort mage med nr tre...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nicket mitt som adr jeg, om du vil legge meg til: [email protected]

 

 

Bra m BIM ja, får snakket om dette hele tida, uten å gnage hull i ørene på alle venninner og familien:)

 

Magen er den samme, pleier ikke bli synlig før over halvveis på meg, 5-6 mnd kanskje...

Men vi får se, kanskje d blir annerledes denne gangen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer jo det.... glemmer litt fort for tiden... eg og nutmeg tolker det som et sympt. hehe

Er det sånn tynn mage du har med skjulte rom som tanten min har.. eller er det sånn som meg... ser litt! gravid ut allerede... hehe.. ikke så gale men... men har 2-3 kg for mye og de er på midten!!!!

 

Ja, det er rart med bim hvor mye og alt en kan snakke om... er blitt en del av hverdagen nå å være "prøver".. men likevel ingen som vet om det.. litt kult!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tidlig m ammetåke vel ;)

 

Nå er jeg nesten fri for batteri på den bærbare, og ledninga ligger på jobb, så blir vel TV på meg i kveld.

 

Også fikk jeg den BIM fra a til å boka i posten i dag, så jeg skal kose meg med den tenker jeg...

 

Har vel mer mage som deg tenker jeg :) Går over fra mat-mage til babybage en eller annen gang ila d neste halve året:) Men får likevel aldri stor mage, sist gikk jeg omtrent i de samme buksene hele svangerskapet :)

 

Rart å ikke si noe til dem på jobben enda, tror ikke jeg greier å holde meg så lenge...

 

Vel vel, god kveld da, hvis jeg mister strømmen :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... ja, du får ha en god kveld uten pc... hvis det er mulig...??

 

Klart det er mulig... du kan jo sitte å klappe på magen du..

Akkurat nå har eg skikkelig mageknip.. og det er kjipt!!

 

Skulle egentlig ut å gå på tur, mannen skal ha et møte her hjemme... men tror ikke eg orker hvis eg skal være slik som dette.. ugh!!

 

Jaja, vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så ufyselig vær her, så jeg holder meg inne.

 

Får ligge å kjenne på magen ja, selv om jeg ikke kjenner noe som helst *ler*

 

Kanskje d er bra for mageknipen med litt bevegelse?

 

Skal til lege på fredag, så da blir jeg liksom "skikkelig" gravid *hihi* Føles litt bedre med bekreftelse fra fagfolk liksom.

 

Nå har jeg 0 % batteri igjen, skulle ikke være mulig d da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Ja, i dag er det ikm.. (i forhold til den "mensen" eg hadde etter spiralen)

Testet neg.

Litt deppings i to min om gangen... så det går vel bra!!!

Har ennå ikke fått mens... men masse murringer og tegn på at den er rett rundt hjørnet!! Håper det.. for det kan jo bety at syklusen er noenlunde i rute...

 

Nå skal eg benytte helgen til å male.. male masse... for det kan eg jo igrunn ikke gjøre når eg er gravid... så må skynde meg.. hehe!!!

 

God helg til deg!!!!!!!!!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Hvis TR kommer nå da, så vet du ihvertfall at syklusen er i system, og kan foreta litt iskald beregning neste EL ;)

 

Hadde jo håpet å få deg over på 1. trim nå men men...

 

*god-helg-klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det du!!!

 

På med friskt mot...!!! Kan ikke deppe i 1pp..

 

Mannen ringte i sted... eg sa eg skulle male i helgen... "å? du har vært på apoteket altså..??" ja, det var bare en strek.. og han med hans tørre humor av og til sa.." bare en? jaja, godt det ikke var tvillinger då... " hehe..

 

Formen din då??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, d er sant, med alle dem som virkelig sliiter her inne, får man nok tåle litt mer før man depper skikkelig ja:)

 

Men skjønner at du er skuffet da, man ønsker jo så inderlig å få en hybelboer...

 

Godt å ha en mann med humor;)

 

Formen er i grunnen så upåklagelig at jeg av og til lurer på om jeg må teste igjen *ler* (Ikke noe TR i sikte da, så den sitter nok... Kanskje d er ei jente, siden jeg føler meg annerledes *håpe*)

 

Mye mindre kvalm enn forrige gangene, litt trett da... Mest trøbbel med bekkenet egentlig, så i dag har jeg vært og fått meg henvisning til fysioterapi, så jeg kommer igang med nødvendig trening så fort som mulig.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, godt å være i forkant...

Siden eg har litt mer tid på meg nå skal eg være skikkelig flink å trene også... gjøre noe positivt utav det...

Og pleier å få økt sexlyst av å trene.... hihi... så det kan komme godt med nå... skal jo snart være kaniner igjen!!!!!!!

 

Nei, får luske meg på butikken og kjøpe noe trøst... mannen kommer sent..

Kom på at eg kan drikke rødvin også denne helgen..med god samvittighet!!!

 

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...