Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg???


Snoopy25

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på hvor langt jeg er på vei.... Har tatt to tester som er posetive og jeg har hatt vonde bryst i ca 3 uker og er ikke kvalm el noe. Men jeg føler meg så "mett".. og buksene mine er så trange.. det har de vært nå en mnd tid..Skal til legen til fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm..du vet når du sist hadde mens kankjse??eller??du kan taste inn første mens dag til venstre der og få termin dagen...

 

<-----til venstre der et sted..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt onklig mensen på 1 mnd.. gikk p plasster også gikk jeg over på mini piller.. da hadde jeg mørk mens om jeg skal kalle det.. i 10 dager.. har hatt på følsen lenge at jeg har vært gravid, men ikke noe kvalme.. bare vonde bryst og veldig trøtt..Tok test for 2 dager side og var posetiv og en i dag for sikkerhets skyld.. posetiv.. men skal sjekke det termin.. takk:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvis du hadde mens for 1mnd siden ca...så må du nesten regne derfra tror jeg...for mens kommer jo med ca 1mnd mellomrom...du er nok 4 - 5 uker på vei ja...går ikke ann å være mindre hvertfall...ukene regnes fra første dag av siste mens vettu...MEN DU?!

 

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...