Gå til innhold

Kosemoms...


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk skal du ha Carina:-) Var snilt av deg!

Fikk svar av Expat på ammedebatten også (les den så skjønner du hva jeg mener;-), og det var litt nyttig! Så nå skal jeg prøve å gi han mat hver 2.time på dagen, så kanskje han er god og mett til kvelden kommer...hvis det er det som er problemet! Kan jo stemme med at han sluttet å gulpe, hehe! Og skal prøve å gå å amme han også og i natt skal Scott ta han fra jeg går å legger meg (etter jeg gir han litt ekstra før jeg sovner) og frem til 06:-)

 

Var godt å få svar fra en ekspert:-) Og takk for besøk i dag, var veldig koselig, fikk jo nesten spist opp all maten også gitt hihi!!

 

Lykke til hos tannlegen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med svar, fra Expat, da. Kloke disse ammehjelperne! :o)

 

Ja, det kan jo være litt sånn... De skal ha en viss mengde med mat, og så lenge de ikke spiser nok på dagen så er de nødt til å spise på natten... Når jeg tenker over det, så ammer nok jeg med 1 1/2-2 timers mellomrom som regel på dagtid nå... Han får ca syv-åtte måltider i døgnet... Og da tror jeg at han spiser seg stort sett nokså mett. (Og i det siste har jeg jo også begynt å gå og amme litt...)

Så det er klart om Amandus ikke spiser godt nok på dagen må han ta igjen på natta. Håper det løser seg!

Da må du i alle fall ha riktig god natt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:-) fant den! Greit å lese at det er flere som har det sånn!

Har lest litt om puppe-nekt på ammehjelpen.no og tror det er en liten blanding av det også! Stemmer ganske bra ihvertfall!

Har hatt en kamp om å få gitt kveldspuppen nettopp, men ga meg ikke og etter ca 1 time ble han ferdig spist:-) Nå sover han godt og snart skal mor få seg søvn hun også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...