gull_puten Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Litt om meg: Jeg er en voksen dame (39)med ganske lang erfaring innenfor barnepass som er ledig omgående.. Jeg er kjærlighetsfull,ansvarsfull,snill,energisk og tålmodig dame som elsker barn. Nå fortiden passer jeg på ei liten jente (1) og vi vil gjerne ta imot flere dagbarn med åpne armer. Jeg bor i oslo med mange turmuligheter og jeg har også to store og fine hager! Hva gjør vi: Her hos oss pleier vi å gå turer,finne på morsommme aktiviteter (både inne og ute aktiviteter) og har det kjempe mye moro sammen. Det er en park som ofte blir kalt for barneparken fordi det er utrolig mange nysgjerrige barn som får friskt luft. Vi kommer til å være ute 2-3 timer hverdag og få friskt luft og komme kontakt med andre små barn. Her blir det også musikk,dans og leker med lyd og vibrasjon som barn elsker... Jeg tilbyr: -både inne/ute aktiviteter -pass fulltid,deltid,helg,overtidsarbeid -røykfritt hjem -trygghet -faste rutiner for dagen .....og mye mye kjærlighet Referanser: Jeg har meget gode referanser som jeg gjerne oppgir om det er ønskelig.(Men jg legger ikke dems nr her ).. Om du trenger referanser tar vi da nærmere avtale. Kontakt: Om dere trenger mer informasjon om meg , så ta kontakt med meg på min mailaddresse: [email protected] Om noen vil ha kontakt med meg,så legg meg gjerne på msn lista deres.. [email protected] Legg gjerne spor etter deg her eller send en mail:) Håper jeg får høre i fra dere! **** Ønsker alle små tasser velkommen til lek og moro ****
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå