Gå til innhold

Hvem tester kommende FREDAG????

Anbefalte innlegg

Skal vi skrive oss opp med hvem som skal teste fredag morgen???

Jeg har IKM søndag, men jeg måtte såklart ta en vanlig CB test i dag tidlig som var klart negativ. Æsj. Vet det kan være for tidlig med 4 dager før, så det var jo bare dumt å ta en test i dag. Men jeg har ingen tru på at jeg er gravid. Det som jeg stusser litt med er at jeg har fått halsbrann de siste nettene nå og det hadde jeg sist jeg var gravid som et symptom også, så jeg kan jo håpe.

Jeg har flere CB tester liggende i skapet, så jeg tar en test fredag morgen og eventuelt søndag morgen om ikke mensen dukker opp.

Masse lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6827023-hvem-tester-kommende-fredag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikm på fredag, så da tester jeg kanskje. Kommer an på om jeg rekker å teste før tr kommer, hehe. Har en mistanke om at tr ligger å lurer siden jeg fikk litt på papiret mandags kveld. Har gått å venta siden da. Jeg syns jeg har vært flink som ikke har testa enda, kanskje jeg begynner å få testeskrekk?

4 dager før er jo aaaaltfor tidlig! Fy skamme deg som tester når det nesten garantert blir negativt, uansett utfall! Lykke til med neste test da:)

Lykke til alle fredagstestere:)

Hehe, ja fy skamme meg som testa i dag tidlig. Vet jo det er for tidlig. Men tenkte at kanskje det ble en svaaaak kryss i hvertfall. Men nei.

Så flink du har vært med å ikke teste da. Jøss, så du fikk litt blod på papiret om mandag og ikke noe mer? Hmm. Merkelig det var da.

Ønsker deg også lykke til vettu.

Ble så lei av de negative testene forrige gang (hadde en 54 dagers syklus, og visste ikke når el var) Nå har jeg testa etter el og klarte å finne den, jippi! Blir en mye kortere syklus dette, heldigvis! Ble litt redd for at syklusene bare skulle være på over 50 dager. Nå blir den ca normal, tror det var 35 eller 36 dager. Er strålende fornøyd med det ja:)

Kjenner godt til det med at "kanskje blir det et svaaaakt kryss". Forferdelig nedtur får man også da man skjønner at det var for tidlig likevel, hehe. Får håpe neste testen din ikke er for tidlig da, og at det blir et svakt kryss:)

klem

Huff så jeg kjente meg igjen i dette dere skriver.

Venter TR på lørdag, og regner med at den kommer som den pleier. Har likevel sløst bort 2 tester denne uken. Det kan jo hende det kommer et veeeeeeellllllddddig svakt resultat.

Det enkleste hadde vært om vi bare kunne klare å vente til tre dager over ventet mens, men det klarer vi ikke. Tror faktisk jeg blir mer skuffet over at testen er negativ enn av at TR kommer.

Lykke til alle prøvere. Det er jo litt kjekt å prøve også, så lenge det ikke blir en plikt å hoppe i loppekassa.

Annonse

Hei og hopp!

Har ikm tors-lørd vet ikke helt når. Har selvfølgelig sløst bort et par tester allerede, siden jeg lider av "tisse på pinne syndromet" :-) Og de var da negative.Men vi får vel se. Regner med jeg glir over i 3pp. Har vært skikkelig hissig og lett antennelig denne uken, så det er vel tegn på at tanta kommer til helgen ja. Så er det bare å begynne på`n igjen når tanta har reist sin veg..

Lykke til allesammen med deres testing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...