Gå til innhold

har alle ømme bryster når man blir gravid??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er bare litt øm, nesten så jeg tror jeg innbiller meg det. Går da vel an å være 3+2? Jeg testet jævlig tidlig... jeg er ca. 4+4 eller noe sånt nå, og jeg testet positivt første gang forrige mandag!

Jeg har nesten ikke ømme bryster, kan til og med være innbildning det lille jeg kjenner. De er ihvertfall ikke ømme hver dag, og hvis de er det er det bare bittebittelitt... Jeg er 8+2 i dag.

Da jeg var gravid 1. gang hadde jeg i likhet med deg INGEN symptomer. Det var 3. IVF forsøk, så du kan jo tenke deg pessimismen...

2. gang var jeg kun litt øm i puppene - da gikk det galt

Denne gangen kjenner jeg bare menssmerter (fikk positiv blodprøve i dag) og litt ømme pupper.

Venninna mi sa en gang at hun var skråsikker på at hun ikke var gravid da hun var 8 mnd på vei. Bortsett fra at magen vokste var hun helt som ellers hele tiden...

Det går nok fint, serru.

Med mitt første barn hadde jeg ikke ømme pupper i det hele tatt, og trodde det var noe galt, for "alle" hadde jo det. Men svangerskapet gikk jo helt supert! Denne gangen har jeg hatt mye ømme pupper, men nå er det over, er 11 uker imorgen.

Annonse

Jeg er førstegangsgravid og har ømme bryster. Spesielt det ene. Det har liksom "fylt" seg opp litt...Hoho. Men ikke nos særlig behagelig. Er det noe som gir seg etterhvert? Er omtrent 5 uker nå.

Hei!! Jeg hadde bare vanlig ømhet i brystene som jeg pleier å ha en uke før mensen, men en dag over IKM begynte de å bli ganske så mye mer ømme. Nå er jeg 4 pluss 5, og brystene er helt for jævlig ømme, spesielt øm er jeg på høyre brystvorte! Kroppen er rar altså!!!!

Jeg har ikke hatt spes ømme bryster når jeg har gått gravid! Ikke har de vokst noe særlig heller.... Bortsett fra sist! da vokste de skikkelig på kort tid og de var så ømme at jeg ikke kunne komme borti dem.

Nå er det nesten ingenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...