Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er da i følge kalkulatoren 4+6 i dag. Har utrolig lite symptomer på at jeg er gravid. Jeg er egentlig glad for det, i og med studier, det at jeg har fått ny jobb og ikke minst at jeg hater å være kvalm og sånn.

men jeg må vente helt til neste fredag på å få bekreftelse fra legen på at jeg faktiskER gravid, (hvorfor nekter alltid mine leger å ta GU??) og jeg har lissom ikke lyst til å si noe til familie og venner før det er bekreftet..

så enn så lenge har jeg bare to svake tester og uteblitt mens å forholde meg til.. skulle ønske en kunne fått et merke på rompa eller noe.. et stempel "gravid" så hadde man visst sikkert.

Usj.

er redd jeg bare innbiller meg det hele. at det ikke er noen liten spire i magen min.

flere som har det sånn??

Fortsetter under...

Det er ikke vanlig å få time hos legen for å "bekrefte" graviditet lenger, de fleste (dersom man er frisk) får ikke time hos legen før ca uke 12. Dette fordi hjemmetester er like sikre. Dersom du er usikker, ta en cb digital - da slipper du å tolke streker, for der står det "gravid" eller "ikke gravid".

Men to tester som viser svakt + ingen mens betyr nok at du er gravid:)

Legen min sa det var 98%sikkert

Ble da tydelig strek etterhvert, ikke det.

Bare liker å høre det fra noen som er profesjonelle at "joda, du ER gravid" så ikke jeg bare går og later som!!

Fikk legetime samme dag som jeg testet positivt jeg, men ingen GU, bare blodprøver og sånne ting. Og en lege med et stort "gratulerer-smil"

hyggelig fyr.

Hehe.

jeg er 22, gift og bodd for meg selv i mange år. Jeg er likevel en real mammadalt, vi har et veldig godt forhold.Hva har det med saken å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...