¤mamma¤ Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjøpte en på apoteket fra Jobst, for et par måneder siden og har brukt den hver dag! Bare skyllet den opp i vasken og hatt den tørr til neste dag. Nå klarte jeg selvfølgelig å ødelegge den:( Grrrr...den kostet 700kr!!! Er jo litt kjipt å kjøpe en til nå som det bare er 11 uker igjen.. Er dere flinke å bruke disse??
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 700 for ei strømpebukse?!?!? Var den brodert med tråder av ekte gull eller noe?!?
sebastians mamma Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 jeg har også kjøpt en sånn, men har bare brukt den 2 ganger fordi jeg synes den er så slitsom å ta på, bruker jo nesten 10 min på å dra, lirke og hale den på
¤mamma¤ Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2006 Ikke noe fancy broderier, men medisinsk støttestrømpe for dem som går/står 8-9 timer daglig på betong gulv....For å dempe vann i bena og åreknuter. Veldig gode, og kjempeforskjell på bena de dagene jeg ikke bruker dem...- da er de helt hovne.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg hadde tenkt å kjøpe meg knestrømpene, menhar aldri gidda å fullført bestillingen. Føttene har ikke blitt noe verre de siste månendene. Den merkelige legen sa at det ikke var nødvendig å bruke støttestrømper, men hvorfor sa han ikkem ikke så han på føttene mine heller. Men han er ganske så ubrukelig alt i alt. Er bare hoven helt nederst i føttene, så jeg vurderer selv at jeg ikke har særlig behov for det.
cecilie stolt mamma :) Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har bare brukt støtte strømper og det har hjulpet på hovne bein og kramper om natten. Merker det på beina med en gang jeg ikke har hatt dem på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå