Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Har akkurat begynt med grøt til min 5 1/2 mnd gamle pode...han elsker det..er foreløpig i startfasen, men han elsker det og vil alltid ha mer. Hvor mye gir dere av grøt, og hvor ofte..gir dere fruktmos i tillegg?
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Celine får grøt på kvelden før hun legger seg. Tar noen fruktmos skjeer oppi grøten så smaker den så godt for hun. Lager da grøt på litt over 1 dl vann
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Jenta mi på 6 mnd. får grøt hver kveld basert på ca 50 ml vann. Får 1/2 boks frutti til lunsj. Begynte med grøt da hun var på poden din sin alder...
Mini&Meg Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Felix får grøt morgen og kveld. Han får grøt av 50 ml mme om morgenen og 100ml mme om kvelden. Jeg kom ganske fort opp i full posjon. Gir også litt fruktmos om morgenen
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Tusen takk for svar...foreløpig gir jeg grøt av 40 ml melk..men ser at behovet for mer er økende....gir i tillegg mm...høres ut som en god ide å gi både grøt og fruktmos om morgenen, samt grøt om kvelden. Eller går det fint å gi grøt morgen, pluss kveld og fruktmos på dagen..el blir det mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå