Gå til innhold

Hei her er jeg... :o)

Anbefalte innlegg

Hei hei kjente & ukjente nick :o)

Ville bare si at "her er jeg"! Er bortreist, og for ikke til den lille kveldsstunden min på BIM som jeg er så gla i.

Men nå... Jeg fikk mensen på dag 30 - ha ha jeg må le. ("Regelmessig" 35-40 dager). Så da raste det mange tanker gjennom hodet mitt først....festeblødning??? Neste gang på toalettet....fortsatt litt håp. Tredje gang, nei dette er gamle tante ja. Ja, ja, kom jo på dag 30 da, bedre enn dag 40!

Nå skal jeg skrive ned alle pms symptomene mine, så jeg husker det til neste gang. Verkende bryster, veldig emosjonell, graver meg fort ned, blir irritert, bare bittelitt verking i eggstokkene mine etter at jeg fikk mensen. Når jeg tenker etter er det ganske forskjell fra gang til gang. Noen ganger kan jeg ha ganske sterk verking.

Men jeg skal forsøke å få meg en henvisning til gyn, trenger man det - er litt usikker. Men jeg har aldri vært hos en skikkelig en, allmennlegen min gjør gu. Så kanskje jeg kan får svar på de svingede syklusene mine, og andre spørsmål?

Til dere som allerede er gått over til 1 trim, GRATULERER SÅ MASSE MED DEN LILLE INNFLYTTENDE SPIREN - TA GODT VARE PÅ DERE SELV <3 <3 <3

Utrolig spennende denne uken! Hvor mange får postiv test!

Hadet så lenge....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6826529-hei-her-er-jeg-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom på ett veldig avslørende symptom til på PMS, VELDIG SULTEN! Spiser hele tiden om jeg kan!

Også vil jeg legge til...mannen min ble skuffet over at det ikke ble noen innflyttende spire på oss denne gangen. Det er så godt at han er 100% er med på aktiv prøving. Får virkelig følelsen av at dette er noe vi ønsker like mye nå!

Klem fra meg ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6826529-hei-her-er-jeg-o/#findComment-6826591
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...