Gå til innhold

Innkallelse til sykehuset. Hva betyr SV.POL ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noe som heter Svangerskaps Poliklinikken altså? Visste ikke det jeg. Var ikke på noe sånt sist svangerskap. Kun UL. Det er lenge til også...20.nov!! *sukk* så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet. Gleder meg til å se nurket...:0)

Er nok svangerskaps poliklinikk ja! Når jeg skulle på UL ble jeg henvist til Gyn.pol, noe som betydde gynekologisk poliklinikk. Følte meg litt "proff" når jeg spurte etter veien til gyn.pol da, hehe! Alt skal jo være så effektivt på sykehus liksom!

Nei, nå vet jeg hvorfor jeg kjente igjen den forkortelsen så godt. jeg har jo studert det :) hihi. Det er forkortelsen for Statsvitenskap Politisk teori... Så morsomt, jeg syntes liksom at den forkortelsen var jo helt naturlig...

Dumme meg:)

Annonse

Ja det var litt avansert. Først Ul, så Sv.pol en halvtime senere. Vet ikke hva legen min har sendt meg til jeg...

Ikke til StatsVitenskapelig Poliklinikk ihvertfall. (Det minner meg om den reklamen hvor den jenta ligger med bena i været og skrever for gynekologen når gjenegen med turnuskandidater kommer inn og følger med. Hufffeti hufff!! *ler høyt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...