Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 det kom noe rosa på papieret etter jeg var på do! er i uke 20! hva gjør jeg nå?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 har heller ikke kjent noe særlig med liv i dag
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 som legen sa til meg: så lenge du ikke har vondt(skikkelig vondt) så er det ikke noe farlig. slimhinnene er ganske skjøre nå og det er bare slik det er! regelmessig liv kjennes fra ca uke 24/25 på det fleste,før da er det ganske stor plass og babyen kan snu seg slik at den ikke sparker slik at du kjenner det.. det er sikkert ikke noe farlig!
findus Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Har du hatt sex ganske nylig? I så fall er det nok i hvert fall ikke noe å bekymre seg for. Uansett, hvis du er redd er det like greit å ringe legen og spørre med en gang, så slipper du å bekymre deg? Hvis legekontoret ditt er stengt, går det an å ringe legevakta - eller til og med det sykehuset du skal føde på. Hvis det er noe å bekymre seg for, får du oppfølging fort. Og hvis det ikke er noe å bekymre seg for, får du vite det - og slipper å gå og være redd. Lykke til! Si hvordan det går, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå