Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg tok amfetamin en gang før jeg visste at jeg var gravid, drakk også mye den samme helga og røyka litt tjall. Drakk meg også full noen dager senere. Nå begynner jeg å bli redd for at den lille kan ha tatt skade av dette. Noen som vet om amfetamin kan påvirke den lille så tidlig i svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Det man vet er at om barnet skulle tatt skad av det på et så tidlig tidspunkt, så vil kroppen din støte det fra seg somregel innen for de 3 første mnd. er det bruk lenger ute i svangerskap, kan dette typisk med føre hjerte feil........... "hjertebarn" bare ikke gjør det igjen!!! lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Seff gjør jeg det ikke igjen. håper virkelig alt er bra
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Lykke til vennen. Be strong. Husk - det beste i hele ditt liv er i ferd med å skje.....trust me!! SLÅR ALL RUS I HELE VERDEN!!! når du ligger der og ser på det lille nurket osm kommer ut av kroppen din....så ......snufs!!! forelsker du deg -. og som sagt kan ikke den følelsen måles med NOE annet. tro meg: been there----done that.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå