Gå til innhold

Har faktisk lest/ et sted at forkjølelse kan være et symptom.. noen andre som har...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Hehe..

Jeg hadde spysjuke i løpet av min første mnd med datra mi, kanskje det kan være noe også?

Neida, men lå 5 dager med feber og ingenting rett etter nyttår, da var jeg noen uker på vei. Har lest i ettertid at det ikke er uvanlig. :)

Har hørt at det er lettere å bli gravid om man er forkjøla iallefall... Grunnen skal visst være at da er kroppen så "opptatt" med å fikse opp i forkjølelsen at den ikke forsøker å kvitte seg med det befrukta egget. Så da kan det feste seg i fred.

Aner ikke om det er noe sannhet i det, men jeg håper det... Siden jeg har vært forkjøla en stund nå. IKM om en uke.

Hihi.. Har lyst å dra å kjøpe en test.. men venter til fredag da jeg har ikm.. vil ikke risikere å teste for tidlig!!! Har absolutt ingen symptomer.. ikke på tr engang.. Så kan bli litt for spennende dette

Annonse

he he, høres bra ut:-)

jammen hadde du rett, lioevr; det var du som skrev til meg at du kjente deg igjen i mine symptomer og at det hørtes ut som jeg var gravid!! Ble så ivrig da at jeg bare MÅTTE teste på IKM, og jammen meg hadde du ikke rett!!:-)

nå har jeg kryssede fingre for deg!

åååh 9na!!!!!

så godt å høre!!!!

GRATULERER SÅ MASSE *juble*

Takk for at du krysser fingrene for meg :)

har akkurat de samme symptomene denne mnd, pluss en kjempefin tempøkning på charten min :)

Håper virkelig at jeg er gravid denne mnd og at jeg snart ser deg inne på 1.tri.

Åh, ble skikkelig glad på dine vegne nå.

*hoppe, sprette og danse rundt*

Kjempestor lykketilklem!!!!

Hvis det er tilfelle så er jeg gravid også!! Har vært forkjølet i 15 dager og hadde bare to dager med mens.... Pleier å ha mellom 4-6 dager..Kom 1 dag før t.o.m!! Har altså vært forkjølet siden 5DPO.... Hmmmm.... Ikke få meg til å begynne å spekulere i om jeg er gravid eller ikke!! ;) Hadde slått meg til ro med at jeg ikke er gravid pga at jeg fikk mens... Som bare varte i to dager...

Uff... Nå ble jeg usikker igjen!! Søren!!

Neida, er nok ikke gravid denne pp'n! Men... På den annen side.... Nei!! Er ikke gravid!

hi hi hi :)

he he, tuuusen hjertelig takk, Lioevr!!! er helt uvirkelig må jeg innrømme!!! men ikveld skal sambo og jeg på middag til mamma så da blir det nok hakket mer virkelig, for hun kommer til å bli så glad at fy!!! he he.

så nå må jeg bare tviholde på den lille tassen inni der!

fort deg etter meg inn på 1.tri da, Lioevr!!

klem tilbake!!

Annonse

kommer løøøøpende etter.

tro meg!!!

Hvis dette ikke er feste "smerter" og grave seg inn stikninger, så er jeg passe smågal.

Kan likegjerne legge meg inn frivillig da as.

he he.

åh, håper virkelig det er min tur snart og! aj aj aj ;)

*snakket så strengt til spiren din nå, tviler på at den tør å stikke av*

den ble beordret til å holde seg på plass, ellers ville den få med meg å gjøre. (er ikke noe særlig åfå en gretten barnehagetante på skulderen) ha ha

Har ikke tenkt til å kaste bort penger på en test jeg vet blir negativ, men det hadde vært moro da!! Må nok bare vente på at el skal komme nå så vi kan prøve igjen!!

Slenger meg på den babyboomen i november jeg!!! Skal på tur med jobben til gubben til helgen så da er det kanskje like greit å ikke være gravid, for der blir det mye alkohol!!

hm, sorry, men da burde du iallefall ta en test for å være sikker.

tenk så kjett å være gravid, og vite at du har vært på heisatur.

er jo veldig greit å være på den sikre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...