Gå til innhold

Kjære nygravide, kan dere kanskje hjelpe meg ?

Anbefalte innlegg

Grattis til alle dere med spire i magen!

Husker noen av dere om dere hadde utflod rett før ikm?

Hvordan så den ut i så fall?

Pleier å blø minini et par dager før mens kommer, men har ikke gjort det denne gangen. Ikm er på lørdag og i dag har jeg fått lysegul/brun utflod. Har aldri hatt dette før. Er det et lovende tegn eller betyr det nada?

Hilsen en ung traver med mange pp'er bak seg som for øyblikket signerer med:

Fortsetter under...

vel, jeg hadde mye mer utflod enn normalt, men denne var gulaktig/klar.

brun utflod kan jo også være spotting da?

Men vi får håpe dette er et tegn på en liten spire som har klypi seg fast da!

lykke til!

Takk snille deg VinterSolMEDbolleiovnen som svarte så raskt :)

ja det kan så klart være spotting på gang men det er bare så annerledes enn i de andre syklusene, og knuger meg fast til det som er nytt (hehe føler meg litt patetisk akkurat nå)

Noen andre som har noen erfaringer her? (jeg vil jo helst høre at "JA, lysegul/lysebrun utflod hadde jeg rett før ikm når jeg var gravid" men jeg tåler å høre noe annet altså:)

har du noen andre tegn da?

:)

Jeg hadde veldig lite, men masse luft i magen/ustabil mage og utflod hadde jeg:)

Det er lov å knuge seg til håpet så lenge det ikke er motbevist, skal du se! :)

Jeg gjorde jo det, men se; det ble ikke motbevist heller! :)

klemklem!

Å du er jeg så søt VinterSol (veldig fint nick forresten) - husker deg fra bligravid og fulgte spent med på hvordan det gikk med deg:)

Har vel ikke så mange andre tegn. Driver og temper og den er greit høy, men det er den som regel til dagen etter at tante frekk har landet.

Har ømme pupper, men det har jeg som regel uken før syndefloden braker løs.

Jaja jeg for gjøre som deg deg; være optimist inntil det motsatte er bevist.

Alt vel med deg nå forresten? Håper du bare har koselige gravplager :)

Annonse

wehey, ja ikke overraskende ble jeg jo glad for å lese om din utflod (ikke ofte man blir oppspillt av andres utflod ellers i livet knis)

men skal si du hadde mange symptomer da 9nah - har selv svært få gitt. men men da kan jeg leve litt lenger i troen :)

takk for svar og lykkeønskninger og LYKKE TIL MED SVANGERSKAPET!!!!

he he he, ikke hver dag jeg bretter ut trusa mi heller, for å si det sånn. he he.

ja, det var nok av symptomer der, lettere å se i ettertid igrunnen og. prøvde liksom å avfeie dem som 'tilfeldig' før IKM, så jeg ikke skulle bli skuffet.

er ikke på langt nær alle som har så mye og så tidlige symptomer, så klart du kan være gravid!!!! HURRA HURRA!!!

takk for lykkeønskninger til deg og:-)

du er da svært så søt selv!!

(jeg sniker stadig inne på BliGravid fremdeles jeg da.. må jo følge med på dere alle, og heie heie og heie!:))

Hm. jeg har fremdeles ingen særlige tegn på at jeg er gravid jeg da. Skal vel være takknemlig, går jeg ut i fra:)

Har noe mensmurringer, lissom, og fremdeles utflod. men det er omtrent alt..

skal krysse alt jeg har av fingre og tær for deg, og går det ikke denne gangen, skal du se at det går neste pp!! :)

Juhu takk for svar og heiarop alle sammen - er nå nøkternt optimist og krysser fingra for at økt utflod er et godt tegn.

Blir jo helt rørt av responsen her inne - dere er så greie og støttende :)

Ha en fortreffelig dag og kos dere masse med spireluskene dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...