Gå til innhold

Er det noen fra Kongsberg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker det var noen, men har glemt nickene. Jeg er nyinflyttet her, og kjenner med andre ord ingen. Ihvertfall ingen med baby. Har en sønn på 6,5 mnd, og det hadde vært hyggelig å treffe andre med barn. Både for min og lille Daniel sin del :)

Hvor går dere for å treffe andre med barn?

Vurderer å gå på babytreff på helestasjonen, men tror det er det siste møtet for de med 6 mnd gamle barn, så det føles kanskje litt dumt å møte opp da... Selv om jeg har lyst.

Ellers vet jeg at det er åpen barnehage her. Men hvor gamle er babyene der? Er det vanlig å dukke opp med babyer på bare 6 mnd ? :)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.

Jeg er fra Kongsberg :o)

Jeg har en jente på 2 år og en gutt på 5.5mnd.

Odin og jeg pleier å gå på barseltreff hver torsdag på menighetshuset i Sunnegrenda (mellom Labro og Kongsgårdmoen). Det er åpent for alle.

I morgen skal jeg ikke dit, men neste uke...

Barnas Hus (åpen barnehage) holder vel nå til på Verdens Ende tror jeg (?), og jeg tror de har åpent kun to dager i uka nå.

Jeg har tenkt å begynne å gå dit etterhvert, men venter til Odin blir en måned eller to eldre, tror jeg. Jeg var der i blant med eldstejenta da hun var 9-12mnd. Barna som var der da var stort sett fra ca 10mnd - 3år. Men også noen yngre.

Også er det åpent treff en gang i måneden på helsestasjonen, den siste fredagen hver måned. Jeg har aldri vært der selv.

Hvor i Kongsberg bor du?

Skrevet

Hvor bor du da? Jeg har en gutt på snart 6 mnd...

Skrevet

Jeg er også fra Kongsberg! Gutten min er 3,5 mnd. Vi kjenner en god del med baby, men vil gjerne treffe flere :) Hvor bor du? Kanskje vi kunne arrangert en liten kafétur en dag?

Vet at de driver og arrangerer DiB-treff i hvert fall, men har ikke fått gått ennå. Hvis du sender en mail til [email protected], så kan du sikkert henge deg på der :)

Skrevet

Har du mail kan vi jo snakkes.? Hadde vært moro å finne på noe på dagtid....

Skrevet

Dytter opp denne for å være sikker på at Bambii har fått med seg at hun har fått svar :o)

Jeg bor forresten på Moane, 6km fra sentrum retning Notodden.

Skrevet

Heisann! Beklager at jeg ikke så svarene før i dag, samboeren okkuperte pcen i gårkveld hehe.

Så bra at det er flere fra kongsberg her da =) Hadde vært veldig artig å bli kjent med noen her.

Jeg bor i Kongsberg Sentrum, like ved helsestasjonen :) I Chr. IV.des gate :)

Hadde vært velig koselig å treffes en gang! :) Bli littt bedre kjent.

Også hadde det vært så fint om lille gutten min kan treffe andre babyer litt også, det har det desverre blitt lite av etter at vi flytte hit. Ikke så lett å kaste seg ut i det med en gang :)

har en mailadr. her : [email protected]

klemmer fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...