Gå til innhold

Veldig tidlig tegn eller innbilning?

Anbefalte innlegg

Forrige gang jeg var gravid og ammeet ogsaa, hadde jeg en veldig stor melkekjertel et bestemt sted i hoyre bryst. Jeg kunne pumpe en halv flaske paa null komma niks paa det brystet og den kjertelen spesielt. Hadde naa EL forrige fredag, og i dag er det onsdag. I tre dager har det "jobbet" noe voldsomt eksakt samme sted i hoeyre bryst... Kreftangsten melder seg selvsagt, men kan det vaere mulig med en saann reaksjon grunnet graviditet - saa tidlig?

Forresten foerste forsoek, saa ville kanskje vaere litt vel flaks mener naa jeg da. Noen som vet? Har ogsaa foelt meg veldig rar i 4-5 dager og plutselig lettroert. Gud, ingenting er teitere enn innbilt svangerskap, hehe. Hva tror dere? Og hvor tidlig KAN en graviditetstest vise positivt svar?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6825972-veldig-tidlig-tegn-eller-innbilning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gått på piller eller annen hormonprevensjon? For da kan det jo være at kroppen reagerer på uteblivende hormoner. :) Hehe, ikke for å ta noen glede fra deg.

Men har hørt om enkelte som har kjent det fra dagen egget festa seg, så å si. Så alt er mulig i denne verden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...