Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Nøytrale som kan brukes både til jente/gutt?? Jeg har sett på HM,lindex og kappahl...men har ikke funnet noe spes.!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Tror Cubus har noen i offeit "hjemmestrikk". Ganske fine og nøytrale.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 har fått storesøster å strikke meg sett. du har ingen som kan strikke til deg da?
Solsikkemor Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 på vinterbro ( om man bor i nærheten) er det en liten butikk som heter "mini mote" der er det utrolig masse flotte hentesett.. de har klær fra str 44 (prematur) og oppover
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har kjøpt et sett på benetton. Bare vær obs på at vaskeanvisningen ikke stemmer bestandig.. Det ene strikka settet jeg kjøpte meg krympet fra str 3 mnd til ca str 50(etter at jeg hadde strekt det igjen..) Sto at det skulle tåle maskinvask på 30 grader, så jeg kjørte det på ullprogram, med milo og hele pakka, men jakka og lua var bittesmå når de kom ut, buksa derimot var fremdeles "stor". Snodig... Men de har veeeeldig mye fint på benetton(og litt dyrt....)
Maisie Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Nyttårsbarn, bor du langt fra Vinterbro? Bor selv ca halv time unna. Ja, de har mye fint på mini mote, har tenkt meg en tur innom der neste gang er jeg på Vinterbro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå