Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vet ikke MEN føler det er en liten jente i magen min!! Fordi: jeg føler det rett og slett, ringen over magen går i sirkel (sist fikk jeg gutt og den pendlet) , gal etter sjokolade/appelsin (sist var det brus) Hjerterytmen ligger på 140 pluss (det er samme som sist) magen sitter høyere og er rundere enn sist (selv om jeg er slank) ..........erfaringer? samme eller andre?
mirremamma Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 HEI, e går å å føl på at d bi en gutt...grei kji heilt førklar koffør;-) men uansett ka e tenk på i førbindelse me magen å nurke så tenk e at d e gutt...får litt dårli samvittihet før e ønska like gjerne at d ska bi jente... e e førstegangsgravid så har ingenting å samenlign med men føl berre.. litt rart.. ska prøv d me ringen, ha å prøvd sånn der kinesisk kalender..den sa å gutt...hmmm ja ja
Hanne-mor Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Eg har følt sida eg var ca 5 uke på vei at d va ei jente. Og når vi var hos jordmor og hørte hjertelyden va pulsen på 148, og alt over 140 kan tyde på at d e ei jente Er 14 uker på vei imorra, og magen vokser og er "langt nede". Mamma sier at d e typisk tegn på jente. Og så bare føla eg at d e ei jente, vanskeli å forklare. E min første, så kan jo ikkje sammenligne med tidligere svangerskap
IgglePiggle Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Hadde det paa akurat samme som deg.. Hjerterytme paa 156, ringtesten sa det var jente, det gjorde ogsaa det kinesiske kartet.. Babyen min ligger ogsaa veldig langt nede og jeg kunne ikke faa nok av appelsin juice osv. Absolutt alle "testene" jeg tok og alle kjerringraad tilsa at jeg skulle ha en jente, men vi skal ha en liten gutt.. Det er 100% sikkert da testiklene og tuten var lett aa se paa UL.. Men vi er like glade vi altsaa..
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Hos meg hadde fosteret en hjerterytme på 138 og det ble jente, nå ligger den på 150 og jeg hvet at det blir gutt....
cec26 Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Hei:) Jeg har en gutt fra før av, da lå fosterlyden mellom 135 og 145... Var ikke kvalm de første mnd... Og hadde typsik guttemage... Denne gangen så var jeg sikker på at det var en jente... Spydde fra uke 7 til uke 15.. Fikk veldig jentemage.. og fosterlyden har ligget på 150 +++ Etter 3 ultralyder så er det forsatt en liten gutt som igger i min mage:) hehe... så feil kan man ta...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg og alle andre var overbevist på at min forrige var en gutt, hadde alle "guttetegna". Overraskelsen var derfor stor da det var ei jente som kom. Så slike tegn er vel langt fra sikre. Men er jo ikke umulig. Gravid igjen å hadde litt å sammenligne med så skjønte dette var en gutt. Å hadde rett i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå