Gå til innhold

Februar: Hvilken dress skal dere kjøpe/ bruke i vinter?


lillebeth

Anbefalte innlegg

min datter er snart 9 mnd og aktiv. hun begynner nok snart å gå, er derfor litt usikker på hvordan dress jeg bør kjøpe. hun er liten ca70 cm og 8 kg, dressen bør være lett å bevege seg i. hva skal dere bruke på barna?, foreløpig bruker gullet bare en fleecedress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har dynedress fra Lindex, kjøpte str. 80. Foreløbig er den alt for stor, men den dressen er det viktigste at passer etter jul, når snøen forhåpentligvis kommer og det blir kaldt.

 

Har også en parkdress i ett materiale som er vannavisende og pustende, den er foret bare med type silkefor inni. passer den hele vinteren kommer vi til å bruke den men da ha flere lag under. Den er str. 74.

 

Den bruker vi nå innimellom når vi skal ut å leke i sandkassa/bakken.

Vinterstøvler venter vi å kjøpe til hun går, kommer mest sannsynlig til å gå før jul sier de som har flere barn når de ser henne nå.

 

Er 8,5 mnd. nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Mikk-line dress til Vetle. Den er str 77 (stor str) Og han har fått vintersko fra Ponny i str 21. Så nå er vi klar for vinter:)

Han er 9 mnd 11 nov. På 8 mnd kontrollen var han 73cm lang og 9210 gram.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ogsp kjøpt dress fra H&M ... er godt nok til henne som kommer til å sitte i vognen for det meste uansett siden hun såvidt har begynt å åle seg fremover.. kjøpt i str. 80... er endel for stor til henne og hun er 9230 gran og 74 cm lang...

På bena har hun fått lobber som er tjukke sokker som er vind og vanntett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en dress i sverige.. Happyland på Svinesund til 350 kr.

 

Den er vind og vanntett (aner ikke hvor mye da men...), med fleecefor inni. Regner med at den holder nå i vinter.. t at 1000 kr på en reimadress ikke var nødvendig når hun ksla være hjemme med oss til hun har passert året.. kjøpte str 80, og den er litt stor enda.

 

Inni den varierer vi med flere lag om det er nødvendig..

På beina har hun foreløbig reimalobber, og så får vi se om hun har tenkt til å reise seg etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har kjøp reima tec dress jeg, dyr dress, men fikk den på salg så betalte vel 700 for den, så da ble det ikke så verst!

 

4 desember begynner han i barnehage, så da er det godt å ha en dress som holder på varmen i dette regnfulle vestlandsværet!

Satser iallefall på at denne dressen vil gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...