Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Dere plutselig fant ut at dere visste hvem en person her inne var privat? Det er nemlig et nick her inne som jeg har en sterk mistanke om hvem er Hun har alltid vært hjelpsom og "snill" her inne, og utleverer aldri seg selv i stor grad, men det hender jo at det kommer en avsløring i ny og ne kjenner ikke denne personen godt, men hun vet hvem jeg er. Ville dere sagt fra, eller latt som ingenting? Tror jeg dropper nick nå...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, jeg ville sagt ifra Men ville sagt det til henne på en måte så ikke alle her inne fikk vite hvem vedkomne var
Hidjey Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg fikk plutselig en sånn: "Hei, er det deg Hege? Vi gikk i klasse på videregående... Husker du meg?" Det var inne på Bim riktignok, men det var jo litt hyggelig da. Har ikke sett henne på sikkert 5 år ellerno
MintCondition Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Bedre å si "hei, vi kjenner hverandre fra før" enn å plutselig dra frem "så du skrev det-og-det på dib for en stund siden" ihvertfall, som jeg opplevde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå