frøken bibelstripp Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 i går kveld når han kom hjem fra jobb, hadde han med klæra som vi skal ha på lille snuppa vår når vi reiser fra sykehuset.. helt nydelig strikkesett i hvitt og rosa.. så sier han: du, siden du får gå med ho nå i ni månder, kan jeg hvertfall få bære ho ut av sykehuset?? så trillet det en tåre ned på kinnet hans.. ååå, jeg smeltet totalt, jeg som har fått inntrykk av at han ehh kanskje har vært litt likegyldig til tider... der tok jeg jammen feil gitt.. igjen.. er så lykkelig, og nå gleder jeg meg anda mer en før.. måtte bare skryte litt av min mann som forresten er den beste mannen i hele verden!!
Prins&Prinsessa Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Ååååååååå...... Får nesten tårer i øynene selv! Så søt han er da! Bra å høre at han gleder seg også :) Men er sikker på at min er den beste i verden. Kom hjem på oversaskelsesbesøk forje helg (går på skole i bergen og jeg bor langt nord). Vi har snille menn!!! Lykek til videre alle 3 :)
frøken bibelstripp Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 det er godt å høre at det er flere som er snille med sine hormonelle koner.. =) ja, vi er virkelig heldige.. masse lykke til til der også montree87..
m vestfold Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Så kos å høre. Jeg har også verdens snilleste mann. Som mamma spøkefult pleier å si "alt for snill for deg", og jeg vet jeg er heldig. Han fikser og ordener alt i huset selv om jeg vet at han er sliten etter en full dag på jobb. Vanligvis tar vi jo del begge to, men i det siste har nesten alt falt på han. Han er også helt fantastisk men den snart 3 år ganmle sønnen vår og nå gleder han seg vilt til å få ei lita jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå