Gå til innhold

Røyking og graviditet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

STAKKARS DERE!!!!! HAR DERE SÅ JÆVLIG LITE Å GJØRE AT DERE MÅ RAKKE NED PÅ NOEN???????

de som vil røyke LA DE FÅ RØYKE!!! drit i det..

dere er så jævli prippene av dere..

stakkars dersom får en mor som er overvektig.. hvorfor slanket du deg ikke før du ble gravid?? det er det beste for barnet??

stakkars de som ikke jobber, å får barn...

stakkars de som ikke har kjøpt stort fint hus og bil...

stakkars de som ikke lager ordtlig middag til barna sine..

stakkars de som ikke ammer....

stakkars de som er aleneforsørgere.......

stakkars dem som går på sosialen..

jeg vedder på at INGEN av dere er perfekte... dere har ALLE gjort feil!!!!!!!!!!!!!!

OG HVORFOR I HÆLVETTE GIDDER DERE Å BRY DERE?????

LA DE RØYKE DE SOM VIL. DET FINNES MANGE FEIL PÅ DERE SOM IKKE RØYKER OGSÅ!!!

dette skal være et KOSELIG forum... men der MÅ bare ødelegge... lage krangler.. og stygge diskusjoner!!!!

dere er så oppblåst i hodet.... SKJERP DERE!!!!

Skrevet

Jeg gikk inn og las artikkelen som det var linka til, det er jo frivillig om en gjør det. Anonym kommer jo ikke med noen påstader verken for eller imot røyking, men bare linker til en artikkel i dagens avis. Kanskje anonym røyker selv og vil vise at hun ikke er den eneste som ikke har sluttet og røyke, siden hele 9 % røyker gjennom hele svangerskapet. Jeg forstår ikke hvorfor en skal hisse seg opp for der. Det er vel heller innlegg nummer 2 som provoserer fram en ukoslig stemning.

Skrevet

vel det var ikke helt meningen... er bare så mye på skravlesiden nå... blir veldig provosert av det som skrives der...

så egentlig skulle innlegget mitt havne der istede... sorry..

Skrevet

Jeg synes det er en uting å hele tiden nevne røyk når man vet at det sitter gravide her inne med stort røyksug, og stever livet av seg for å la være. Hver gang røyk blir nevnt blir moren stresset, og det stresser også fosteret.

Skrevet

Vi kan vel si at summen av lastene er konstant.

Noen røyker og strever med å slutte. Vi som for lengst har lagt den epoken bak oss, eller som aldri har begynt får bare være glade for at vi slipper å stri med det problemet.

Skrevet

Hmmm.. Er dette utsagnet med at det er verre for babyen at mor er sresset på grunn av røykeslutt enn at hun røyker virkelig basert på fakta, eller er det bare noe en snill lege sa en gang for å trøste en hysterisk dame? Hvis ikke ville vel alle som stresset på jobb bli sykmeldt med en gang hvis det skulle kunne skade mer enn røyking? Sorry, ikke et fnugg av sympati å få fra meg til de som ikke slutter. Rett og slett ræva. Ingen omstendigheter som unnskylder det.

Skrevet

Er helt enig. Sluttet selv før jeg ble gravid. Jeg har rett og slett ikke samvittighet til å la flere av barna mine ligge i magen og få for lite næring på grunn av de egoistiske uvanene mine.

Skrevet

Alle vet at de ikke bør røyke når de er gravid. Å alle har jo lov til å mene hva de vil om folk som røyker under graviditeten. Men man trenger jo ikke på død og liv å fortelle det??? tror dere ikke røykerne har dårlig samvittighet fra før? Å nei, jeg røyker ikke selv, men jeg bare mener at av og til er det greit "å passe på seg selv, og ikke bry seg med det andre gjør". Tror ikke noen velger å slutte fordi at enkelte dømmer de og synes det er helt hårreisende at de røyker...tror bare det gjør situasjonen verre jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...