Gå til innhold

Finnes det progresteron i andre former enn de som skal inn i skjeden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke åssen det er nå, men da jeg hadde mitt 1. forsøk i 2003 brukte jeg noen sprøyter som skulle settes intramuskulært. Min mann gjorde dette på meg, og til tross for mye latter, uteble det positive resultatet. Dette skulle visst ha noe bedre prognose, men det tror jeg det jeg vil om. Vanskelig å sette var det også.

Jeg har siden brukt crinone gel.

Lykke til

Hei du:)

Jeg skal til Hausken og snakket med han om dette da jeg ikke orker verken progrestron tab. eller crinonegel.

Syns det var svært ubehagelig å rote oppi der i tide og utide for å si det sånn...

Så det jeg skal bruke etter uttak er rett og slett pregnyl, det samme som jeg setter ELsprøyten med bare mindre dose.

ELsprøyten er jo 10000IE og når jeg skal bruke det etter uttak så setter jeg en sprøyte med 2500IE annenhverdag som erstatter progresteron kspselen og mengden.

Pregnyl er akkurat det samme som progresteron kapselen som vi har fått tidligere og det var nesten som om at jeg fikk sprøyten anbefalt istedenfor.

Så om jeg så må stikke meg annenhverdag, så gjør det ikke meg noe så lenge jeg slipper "oppi der", å være redd for at jeg ikke får alt i meg, slipper å få det ekle klisset i trusa m.m.

Det kunne ikke vært ebdre spør du meg:)

Og dessuten er det halv pris av progresteron kapslene, så det kan ikke bli mere positivt nå:)

LYKKE TIL!!!!!!

God klem:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...