Candy girrrl Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Har man de med seg på selve fødselen eller sender man de inn før man føder?
Heira☆ Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Det skal ligge sammen med de andre papirene du har med deg til føden. I hvertfall det jeg fikk beskjed om.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har en konvolutt i veska med svangerskapsjournal, blodprøvepapirer + + og fødselsplan. Var innom som sagt med falske rier, og da gikk jordmor gjennom hele konvolutten med papirer. Jeg hadde helt glemt den planen, men så begynte hun å gå ivrig gjennom hvert punkt med meg! Det synes jeg var så deilig!!! Følte meg ikke så pasientaktig lengere!
Nå kommer nr. tre Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, jeg hadde dette med meg sammen med journalen, alle andre papirer som du får gjennom svangerskapet både med lege, sykehus og jordmor. Og så leverer du jo dette når du kommer for å føde, og journalen blir liggende på vaktrommet og den jordmor som er på vakt leser gjennom dette. Men du kan jo evt. ringe fødeavd. der du skal føde å høre om de vil at du skal sende det i forkant. Det tenkte ikke jeg på forrige gang, men det holdt med at jeg hadde det med der og da. og jeg kommer også nå bare til å ta det med meg når jeg skal føde. Det går jo ikke an å planlegge en fødsel i detalj, men jeg tror det er veldig viktig for jordmor at man har skrevet ned ønsker og andre ting...(se brevet til Big Mama-veldig bra) slik at du får det slik du vil. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå